2021-02-23, 16:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Ok nu har det ju bara gått en vecka men vet ju av erfarenhet att när säsongen börjar gå mot sitt slut så minns man inte de första som åkte ut, så vilka tror DU är de 4 första att ryka som vi kommer glömma bort om sisådär en månad?

Mina 4 är som följer inte i någon särskild ordning:

1. Jesper - han kommer inte palla trycket och visar redan tecken på mental break down, livet efter PH är svårt.

2. Nardos- hörs och stör för mycket - ingen gillar en tjej som tar plats. Behöver lära sig ödmjukhet.

3. Louis - Han är bara FÖR konstig helt enkelt, hade han vart i 20 års åldern hade han vart gullig nu är det bara läskigt.

4. Robin - Pratar sönder allt och alla och kräver enorm uppmärksamhet hela tiden. är han någonsin sig själv?

Vilka är dina 4 och varför?

Robin?
2021-02-23, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem i helvete är robin?
Elefanten såklart!
2021-02-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Ok nu har det ju bara gått en vecka men vet ju av erfarenhet att när säsongen börjar gå mot sitt slut så minns man inte de första som åkte ut, så vilka tror DU är de 4 första att ryka som vi kommer glömma bort om sisådär en månad?

Mina 4 är som följer inte i någon särskild ordning:

1. Jesper - han kommer inte palla trycket och visar redan tecken på mental break down, livet efter PH är svårt.

2. Nardos- hörs och stör för mycket - ingen gillar en tjej som tar plats. Behöver lära sig ödmjukhet.

3. Louis - Han är bara FÖR konstig helt enkelt, hade han vart i 20 års åldern hade han vart gullig nu är det bara läskigt.

4. Robin - Pratar sönder allt och alla och kräver enorm uppmärksamhet hela tiden. är han någonsin sig själv?

Vilka är dina 4 och varför?
Robin? Who the fk is Robin?
2021-02-23, 16:20
Medlem
Tror personen menar Simon.... inte ”Robin”.
2021-02-23, 16:21
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag förstod det mer att de ville kramas och gosa.. Så länge ungbögen och Eritrea är kvar kommer ändå annat inte till skott. Båda dessa är betuttade i Simon.
Nardos tror jag inte är betuttad mer beskyddande av ngn anledning medans Joel är topp över öronen betuttad i Simon det ser man....

Men Grodan vad tror du händer i afton lite sprit och annat in eller???
2021-02-23, 16:23
Medlem
Zingo2s avatar
Tror Judith vinner detta. Har bara haft fel vinnare i BB 1 gång, då höll jag på Mattias. Han lämnade frivilligt. Då blev min favorit Kajsa.
Senast redigerad av Zingo2 2021-02-23 kl. 16:27.
2021-02-23, 16:24
Avstängd
peddo påstår nu i sovrummet att han hade sänkt pansar i rummet om han hört pansar kallat dem för mesar han blir ivrigt påhjad av pontus

ahhah fan du hade sänkt honom
2021-02-23, 16:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Emelie börjar tycka att det är jobbigt att inte ligga.
2021-02-23, 16:26
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Emelie börjar tycka att det är jobbigt att inte ligga.
Men emelie den flatmusen kan väl käka kattis skäggbiff om hon är så sugen
2021-02-23, 16:27
Medlem
Nu pratade emelie o joel om att Kattis tog jesper på kuken...
De tror o hoppas att det hela är ett stort skämt från Kattis sida... 🤔 hmm...Nope
2021-02-23, 16:27
Medlem
Ingen kommer kunna utmana Judith om segern av de som är där. Tror inte någon ny heller kan det då hon redan är en så stor favorit. Gillar Judith som person men tycker hon är lite tråkig, får börja bjuda lite på sig själv mer!
2021-02-23, 16:28
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
Robin? Who the fk is Robin?

SIMON!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem