2021-02-23, 15:31
Medlem
Jag är glad att nardos blir kvar för hon gör bra tv!
Pedram har fortfarande chans och vinna immunitet folket så ingen idé och disskutera vem av dom som ska ut för det är 3personer av alla dom som ska sitta nominerade.

Sen tycker jag att ni vuxna ska visa respekt för wilmas familj när ni sitter och skriver tishko. Riktigt äckligt är det
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Detta har säkert fler skrivit om, men skoj sen om det blir någon frågesport. Då kommer de dra fram sitt cirkulära trumfkort Luis och sedan kommer han ha fel på lite grejer. Jag vill att hans ego skadas, så att han slutar jävlas med de andra. Särskilt Simon. Jag menar; fine att han inte är ett geni, men han är fan smartare än Luis, helt klart. Simon sköter saker snyggare. Det ska han ha.

JFK sköts 1967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vi är många fler i andra grupper tycker man att han är sliskig.
För mig är det egentligen skitsamma. Jag är endast nöjd när Eritrea åker

Ok. Hon kan vi spara, vi vet på ett ungefär vart hon är i näringskedjan hon ryker nästa gång hon sitter. Men nu är hon ju safe denna vecka. så ut med peddo för att rädda Tess om han klarar sig så tar vi bögen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jag tar hellre ut Joel, så man får Nardos mer ustabil. Samt kan följa hur Tess bara krossar Pedrams manlighet lite till i en vecka. Han börjar ju få psykos, tror han gör bort sig rejält snart.
Håller me! Ut med Joel och låt Thess knäcka Peddo lite till
Medlem
Vill gärna se ett straff för dom som gömt öl. Typ 100 armhävningar eller en match mot Pansar
2021-02-23, 15:32
Medlem
xrlpyts avatar
När Jesper väl lugnat ned sig är han ganska rolig. "Tänk er Emma där hemma som ser sin stora starka karl åka av tre gånger i rad, ping ping ping! Så har man gått där hemma och känt sig macho, brööööööl!"

och det där om att hans brorsa eller farsa kommer stå med en gladiatorhjälm när han åker ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Detta med Katti, har det verkligen hänt?? Eller är det något man ”tror” har hänt?

Nej, det har inte hänt. Handen på kuken utanpå kalsongerna men inge smek/avrunkning och Jesper var plakat
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kan inte Luis få straff och hamna ensam i Robinson i 1 vecka? De andra kommer inte känna igen honom när han kommer tillbaka.

Då blir det två program i ett (Robinson + Extreme makeover).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Med betoning på HOPPA(s) då bluffa Lennie lärde sig att hoppa vid 37 års ålder. Det finns väl ingen som tycker att Lennie är en hunk. Mesig, lönnfet, fula tatueringar, ful frisyr, en riktig töntig personlighet. Men för Mergim och Amilia var han rena rama hunken.

haha du låter ju bara avis. Vi är flera brudar här som tycker att Lennie är snygg, du får helt enkelt bara köpa det
2021-02-23, 15:33
Medlem
elimes avatar
Missade tävlingen, vilka vann och sitter säkert?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. Hon kan vi spara, vi vet på ett ungefär vart hon är i näringskedjan hon ryker nästa gång hon sitter. Men nu är hon ju safe denna vecka. så ut med peddo för att rädda Tess om han klarar sig så tar vi bögen

Jag håller nog med. Grodor är känslomänniskor så det är bra att jag får rationella motiveringar.
Bra tänkt!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
riktig tönt är han

Det håller jag med om men han kommer ju snea mer och mer när han får in en riktig G att leka mangas mot.

Förövrigt är det folk som är betydligt jävla drygare som står mot honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in