2021-02-23, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolmumz
Helvete vad luis hade smör i pastan, typ 400g

Såg det med, fick panik, fyfan vad fett
2021-02-23, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Varför skickar dom in brev så tidigt om det ändå inte är tävling förrän 2 timmar senare? Hade man ju kunnat dragit till gymmet och affären under den här väntan
Fan, håller redan på bli BB-skadad..

Hahaha! Samma problem här. Hade hunnit, och borde ha gjort flera av mina måsten men är fortf sittande i soffan i väntan på tävlingarna 🤣 Har blivit alldeles för beroende av skiten redan...hur ska detta sluta 🙈
2021-02-23, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
När såg man det och jag undrar p g a att jag missade det
DC gick från köket till sovrummet ca 30 minuter sedan då låg Joel och Emelie i sängen och diskuterade vad de dejtar. Emelie förklara att hon inte gillar att dejta via nätet och att det förmodligen är skälet till att hon inte träffat någon. Men om hon skulle dejta via nätet så hade hon kryssat i enbart "intresserad av killar"

En 180 graders från igår då hon stoltsera över sin bisexuella läggning och gjorde det till sin nitch, för att idag bestämma sig för att börja nätdejta killar.
Medlem
Kurt1s avatar
Jasså, Emelie är bi. Kanske nåt för Judith då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jasså, Emelie är bi. Kanske nåt för Judith då?

Hon blev bi igårkväll men inte idag tydligen 🤣
2021-02-23, 13:29
Medlem
HatarIslams avatar
Lägg märke till små subtila sjuka saker Pedo gör när Therese är närvarande.

Det finns två mjölkpaket framför Judith, som sitter bredvid Pedo. Men Pedo skulle prompt ha mjölken från Therese mittemot, på andra sidan bordet. Han sträckte sig efter mjölkpaketet som hon hällde upp till sig själv ifrån, och Therese sträckte sig över för att ge honom det.

Han kommer inte lämna henne ifred.
2021-02-23, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolmumz
Helvete vad luis hade smör i pastan, typ 400g

Hans macka imorse... 100 G smör, en halv tub majo och så några köttbullar som han klippte med sax som grädden på moset. När dom dessutom sedan zoomade in hans mun och höjde ljudet(?) när han slafsade i sig den har lite satt sig på min näthinna under hela morgonen
2021-02-23, 13:31
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Joel är mitt absoluta hatobjekt iallafall, han hoppas och tror verkligen att kameran alltid ska ha honom i fokus för att få med hans pajasfasoner. Hans falska jargong lyser igenom emellanåt när han visar sin tomma riktigt otäcka blick med.

Vem tror han att han är? Jonas Gardell?
2021-02-23, 13:33
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hon blev bi igårkväll men inte idag tydligen 🤣
Den tjejen är så jävla vilsen och osäker, är som att kolla på en trafikolycka i slowmo
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Lägg märke till små subtila sjuka saker Pedo gör när Therese är närvarande.

Det finns två mjölkpaket framför Judith, som sitter bredvid Pedo. Men Pedo skulle prompt ha mjölken från Therese mittemot, på andra sidan bordet. Han sträckte sig efter mjölkpaketet som hon hällde upp till sig själv ifrån, och Therese sträckte sig över för att ge honom det.

Han kommer inte lämna henne ifred.

Därför ska han ut på måndag, vi måste rädda henne
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Därför ska han ut på måndag, vi måste rädda henne

Absolut, jag är på. Pedo måste ut.
2021-02-23, 13:34
Medlem
Vad tror ni förresten att Jesper har för diagnoser? 🤔
Grov adhd, känns som mer än så dock...
Han borde även se över sin alkoholkonsumtion egentligen, tror han har problem där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in