2021-02-22, 21:12
Medlem
ska det komma in någon i kväll?
2021-02-22, 21:13
Medlem
Har de sagt att det kommer in nån ny ikväll eller är det bara spekulationer?
Jag vill nästan inte att gruppdynamiken skall paja redan nu 🤔
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Det är helt makalöst hur ocharmig Joel är
Helt makalöst jobbig också
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Blir nice när han söker på sig själv här, "Lista inlägg efter sökinlägg "

PEDRAM ÄR EN TÖNT
2021-02-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Känns som Judith har känt att Eritrea inte är omtyckt och lägger lite tid på henne. Jag gillar Pontus, till skillnad från de flesta här inne. Bara hans kropp är ju komisk. Bowie? Låt mig fundera...

Ja, jag diggar också Pontus! Fattar inte dessa konspirationsteorier om att han spelar. Om han vore en så bra skådis så borde han ju ha ett jobb som skådis känner jag? Tror ärligt att han verkligen vill bli omtyckt men tänker sig inte för och pratar ibland innan han tänker. Sedan övertänkt han och analyserar allt som en typisk tjej ofta gör. Vilket i sin tur leder till att han känner att han måste förklara sig för att han känner sig missförstådd
2021-02-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Okej eftersom du inte håller med så menar du att du gillar IS-svenskar, yrkeskriminella, droglangare, våldtäktsmän och mördare mer än Dikmen.

Dags för dig att hålla käft helt ärligt.
Är du dum i huvudet på riktigt eller? Bara för att jag tycker han är vidrig att lyssna på, precis som Narcos, så har det väl ingenting med det andra att göra.

Men vad bra, då måste du hädanefter älskar Narcos annat älskar du is-krigare, mördare och våldtäckmän. Vilken jävla idiot du är, du framställer dig fan mer korkad än Alex som var helt retarderad.
2021-02-22, 21:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Pedram sa något om han det kommer finnas bilder eller något på Flashback, han ska bara se sen vad som finns på han😂😂😂
Bild på Pedram kommer det garanterat finnas på FlashBB tråd när han kommer ut . hehehe
2021-02-22, 21:16
Medlem
herpesvårtas avatar
Veckofinalerna är verkligen förjävligt dåliga, fullkomligt ointressant att lyssna på dessa två personers åsikter om folket i huset. De har ju alltid haft BB panel men aldrig så här trista som 20/21.
2021-02-22, 21:16
Medlem
Har Therese inga ttosor eller har hon inga rena trosor kvar
2021-02-22, 21:17
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Är du dum i huvudet på riktigt eller? Bara för att jag tycker han är vidrig att lyssna på, precis som Narcos, så har det väl ingenting med det andra att göra.

Men vad bra, då måste du hädanefter älskar Narcos annat älskar du is-krigare, mördare och våldtäckmän. Vilken jävla idiot du är, du framställer dig fan mer korkad än Alex som var helt retarderad.

Käften sa jag, din äckliga horunge. Du är mobbad IRL och sjuk i huvudet, det har vi konstaterat.

Jag sa att det finns värre svartskallar att reta sig på än Filip Dikmen och du sa "NEJ!". Därför är mitt argument helt rätt. Du värdesätter skräpmänniskor i samhället högre. Ditt efterblivna svar sade allt.
Senast redigerad av HatarIslam 2021-02-22 kl. 21:21.
2021-02-22, 21:17
Medlem
Heja Pontus!
2021-02-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Veckofinalerna är verkligen förjävligt dåliga, fullkomligt ointressant att lyssna på dessa två personers åsikter om folket i huset. De har ju alltid haft BB panel men aldrig så här trista som 20/21.

Fast DC under veckofinalerna är kul! Älskar att höra hur de spekulerar mellan och framförallt precis efter inslagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in