2021-02-22, 20:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Å på med elchocksdräkten direkt!
Lugn nu det sker i morgon ngt skoj ska det vara gissar det tar väl ngn timme sedan är det också över, Allt beror på hur tålig personen är som ska ha dräkten men gissningsvis så lär det inte fungera som alla tror men kul inslag!
Medlem
Stackars steph, dead by Luis 😂
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Eftersom stämningen kommer ligga på topp då ingen blir utröstad ikväll så gissar jag att vi ev. kommer få se lite spännande saker ikväll/inatt.
Låt oss hoppas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nu när det har gått en vecka; vilka är era topp tre favoriter just nu?

Vinnare Judith
Tvåa Pontus
Trea ingen alls, alla är lite basic men kanske Louis. Han är lite flummig och underlig.

Jag förstår inte hur Therese har blivit så populär, hon ligger tom som näst troligaste vinnare efter Judith på bettingsiter.

Jag ser förvisso bara på live men snabbspola lite avsnitt precis och såg att man klipper in mycket av hennes bikter. Utöver det ser man henne sällan, förutom idag och dispyten som hon hade med Nardos för någon dag sedan. Annars är hon icke-existerande. Verkligen inte en som har den minsta chans att vinna. Kattis syns och hörs mer än hon men har sämst chans enligt odds.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nu när det har gått en vecka; vilka är era topp tre favoriter just nu?

Pontus, Simon, Judith. Tror jag.

Men även Therese, Steff och Luis.
2021-02-22, 20:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack Putte! Hoppas att du har rätt, vi behöver det, det är bara måndag
Lugn nu grodan blir nog bra vecka som kommer känner jag på mig, Kan inte bli sämre än den som gick 1dag var alkoholfri sedan var det rulle!
2021-02-22, 20:50
Bannlyst
Citat:
Jävlar vad grovt kuken

Ja det är inget förbannat kollo, kermith, nu är det dags att vi får valuta för pengarna.
Nu vill jag se Nardos få stötar och Katti bli riktigt jäkla packad. LÅT SPELET BÖRJA!!!
2021-02-22, 20:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Eftersom stämningen kommer ligga på topp då ingen blir utröstad ikväll så gissar jag att vi ev. kommer få se lite spännande saker ikväll/inatt.

Till och med en möjlighet att Katti lägger labben på Peddos kallingar....
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Ja det är inget förbannat kollo, kermith, nu är det dags att vi får valuta för pengarna.
Nu vill jag se Nardos få stötar och Katti bli riktigt jäkla packad. LÅT SPELET BÖRJA!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Nej han är hetro 100%. Han har förklarat sina feminina rörelser (som han är medveten om) har med att han växte upp bland svenskar och för att han inte skulle tas som den bråkiga hårda blatten så va han tvungen att mjuka ner sitt sätt att prata/vara.
Det var fan det dummast jag hört i mitt liv. Varför ser inte alla svenskar ut som bögar då? Har sett ytterst lite av honom men tycker han framstår som en typisk gapig och skrikig blatte så han har ju knappast lyckats särskilt väl. Om han nu växte upp bland svenskar, varför pratar han inte korrekt svenska utan väljer att prata något slags blatte/förortsspåk?
2021-02-22, 20:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah

Hahaha. Jag också!!!!
2021-02-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ribbit Tack. Eritrea blockar allt som inte handlar om henne. Tror kanske att hon är själv sugen på Simon. Judith kommer nog att ta hela skiten, hon har i alla fall alla check marks på plats. Gillar folk som kan sätta en känga i ansiktet om det inte stämmer, klarar hårda fester, klagar sällan, öppnar gapet när det endast är någon viktigt eller kul. Bra gumma. Gör hon inte bort sig har hon kammat hem millen innan det ens har börjat. Okay det är 13 veckor kvar så jag skall nog inte quacka i förtid. Låt oss hoppas på Katti ikväll när mer sprit kommer in

Ja, jag har tänkt lite i de banorna också! Instämmer fullt på den! Älskar när hon visade Joel vart skåpet ska stå, sådan pondus! Förvånar mig dock att hon gillar Eritrea 🤨
Btw, pontus ikväll, lite David Bowie känsla va? Eller är det bara jag? 😬

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in