Tack Grodan! Kan säga att du är en av mina favoriter i denna tråden 🍻 hängt med sedan dag ett och bara väntat på att få skriva något 😂
Jag tål inte bruden alltså hon har varken IQ eller eq och ingen självinsikt för fem öre... Favoriten so far är nog Judith, men som någon skrev, Eritrea fuckar det lite...
Ribbit Tack. Eritrea blockar allt som inte handlar om henne. Tror kanske att hon är själv sugen på Simon. Judith kommer nog att ta hela skiten, hon har i alla fall alla check marks på plats. Gillar folk som kan sätta en känga i ansiktet om det inte stämmer, klarar hårda fester, klagar sällan, öppnar gapet när det endast är någon viktigt eller kul. Bra gumma. Gör hon inte bort sig har hon kammat hem millen innan det ens har börjat. Okay det är 13 veckor kvar så jag skall nog inte quacka i förtid. Låt oss hoppas på Katti ikväll när mer sprit kommer in
Detta kommer hända inatt/kväll Kattis kommer runka den lille "Ragnar"
Stephanie kommer att "rimma"Simon
Tja..men något måste hända
Vill helst ha in några ny deltagare så det blir lite svartsjuka i huset
Det kan bli riktigt pinsamt i kväll om Pedram fyller på med lite flytande mod och blir övertydlig med Tess, och hon verkligen måste hårdnobba honom för att han ska fatta.
Ribbit Tack. Eritrea blockar allt som inte handlar om henne. Tror kanske att hon är själv sugen på Simon. Judith kommer nog att ta hela skiten, hon har i alla fall alla check marks på plats. Gillar folk som kan sätta en känga i ansiktet om det inte stämmer, klarar hårda fester, klagar sällan, öppnar gapet när det endast är någon viktigt eller kul. Bra gumma. Gör hon inte bort sig har hon kammat hem millen innan det ens har börjat. Okay det är 13 veckor kvar så jag skall nog inte quacka i förtid. Låt oss hoppas på Katti ikväll när mer sprit kommer in
Nog kommer det komma in BOOZE BOOZE i afton grodan var lugn för det
Fick skaffa mig en användare enbart för att jag ville vara med och uttrycka mig i denna tråden 😂
Har inte sett tjafs men störde mig på nardos sedan första anblick, kan ju inte säga att det blivit bättre!
Stig in och sätt dig , det är så här att Nardos har en hög kapacitet till underhållning. Men där finns liksom ingen där inne som vågar dra i dom där ömma hårstråen. Alla är för snälla och förstående med varandra!
Hennes medverkan än så länge har varit en flopp, det håller jag med om.
Det kan bli riktigt pinsamt i kväll om Pedram fyller på med lite flytande mod och blir övertydlig med Tess, och hon verkligen måste hårdnobba honom för att han ska fatta.
Lutar åt en borgmästarn/anty-situatuon där, allt vad tiden lider...