2021-02-22, 17:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Där tror jag lika som dig. Hon hoppas på att det kommer in ngn, typ som Martin ifjol. Däremot hoppas jag hon åker ut innan.
Just nu hoppas jag det också. Det finns ingen fart i kvinnan. Det ser ut som hon känner att hon hamnat fel.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag vet att det inte kommer hända nåt men det är ju så roligt att se "casanovans" taffliga försök att försöka få till något med therese men som sagt hon vill ha en riktig man
Jovisst. Det är ju helkul att se hur stackarn gör sitt bästa.
2021-02-22, 17:42
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Måste man inte upplysa klart och tydligt att det inte är skattefritt. Jag minns att Bingolotto förr I tiden annonserade att vinsterna var skattefria.
Jo, men i Bingolotto, Svenska Spel, ATG, m.fl är vinsterna redan skattade.
2021-02-22, 17:42
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tro mig allan. Det kommer aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, att hända något mellan Tess och Peddo. Båda har visserligen bra utbildning i fickan och Peddo är vrålsugen men Tess är en som vill hitta en snubbe som är av anglosaxisk börd. Orten för henne är lika främmande som att bestiga K2.

Anglosax? = Germaner som migrerade till Storbritannien. Jag är rätt säker på att hon inte är såpass specifik i sitt val av killar
2021-02-22, 17:43
Medlem
Citat:
Jo, men den ende riktiga man i huset nu är väl ändå Pedram? Har du sett ngn annan?

skulle säga att ända riktiga mannen i huset är luis pedarn är en osäker liten pojke som ska stalja för sina orten bröder
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jo, men den ende riktiga man i huset nu är väl ändå Pedram? Har du sett ngn annan?

Jag skulle vilja gå ännu längre. Det finns ingen man i huset alls.
Det närmaste är Judith.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nu har jag en ärlig fråga till alla er, som kräver ett ärligt svar.
Hur många här hade faktiskt varit villiga att ställa upp i detta jippo? Jag undrar pga vill veta om det är som jag tror - att det är en ytterst liten procent av folket. Jag f ö r s t å r i n t e hur dom lyckas hitta såhär idiotiskt korkade människor? Jag bor inte i Sverige sedan väldigt många år tillbaka, men jag kan ändå inte förstå - är detta normalt? Är det här människor ni skulle kunna leva i samma hus som? En miljon rikare eller ej - det skulle väl skada vilken normalt funtad människas mentala psyke för resten av livet. Är man så pass hungrig av att få lite pengar eller "instagram-följare" så att man utsätter sig för sånt här skit?

Jag skulle lätt ställa upp i BB
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Pedram och judith är långt mer manliga än de andra killarna i huset.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jo, men i Bingolotto, Svenska Spel, ATG, m.fl är vinsterna redan skattade.
Jaha okay. Tack för info!
2021-02-22, 17:44
Medlem
Zingo2s avatar
An är trevlig, fast hon hänger löst. Det är iaf pos med henne.
2021-02-22, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Pedram och judith är långt mer manliga än de andra killarna i huset.

Pedroz är en osäker tönt, följ liven så lär du märka det snabbt.
Medlem
Håller ni med om att de där tävlingarna har varit ganska grymt orättvisa mot Emelie? Först kämpar hon på med ekorrgrejen att gömma och lämna tillbaka grejer. Vad fick hon för det? Jo, egentligen ingenting.
Sen deltar hon i reptävlingen och kämpar på så att hon spyr. Vad fick hon för det? Jo, "äran" att få spy i TV. Sen deltar Pontus i en tävling där han gör typ ingenting. Vad fick han för det? Jo, 15.000 kr.
Medlem
Ska inte Jesper nämna avrunkningen som hände förre veckan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in