2021-02-22, 14:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
Blire fest ikväll efter veckofinalen tro?
Det brukar ju alltid vara det, men det står inget om fest på dagsschemat.. vi får väl se.
2021-02-22, 14:51
Medlem
Narcos vet inte hur man gör mackor. Herregud alltså. Kan någon trycka in en brödbit i hennes mun så det blir tyst. Måste nästan sluta jobba hemifrån så att jag inte kan ha liven på i bakgrunden. Är för mentalt svag för att bara stänga av tvn.
2021-02-22, 14:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Narcos vet inte hur man gör mackor. Herregud alltså. Kan någon trycka in en brödbit i hennes mun så det blir tyst. Måste nästan sluta jobba hemifrån så att jag inte kan ha liven på i bakgrunden. Är för mentalt svag för att bara stänga av tvn.
q
2021-02-22, 14:52
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tess högt IQ?😀😀😀😀 Bara Judith och Luis som har ngt IQ överhuvudtaget i huset.

Du menar samma Luis som säger att alla tycker att det är skönt att bajsa för att g-punkten sitter i analen? Ok
2021-02-22, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Har ni skickat in kritik till TV4 eller är ni nöjda hittills ?

Förväntar mig inget annat av pk4an
2021-02-22, 14:54
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Riktigt bra lista, Therese måste vara kvar annars skulle den genomsnitliga IQ nivån sjunka med 986%.

Håller med om allt förutom Jesper, tyckte han var skitjobbig i början men nu helt ok (konstigt?).

Avskydde också Simon nästan mer än narccisistNarcos i början, men har sjukt nog börjat tycka att han är smålustig??????
Therese känns lite för smart för större delen av gruppen. Kanske därför hon mest är tyst då dom är många i grupp. Spännande person att få lära känna mer med tiden.

Jesper måste taggen ner på sin osäkerhet. Han behöver inte vara den lustiga killen hela tiden.
Men tror han blivit mobbad som liten eller nåt och att de format honom till detta.
Ser inte på PH som han va med i tidigare men råkade av misstag se några minuter just när han var där och fick samma typ intryck av honom då som nu.
Är nog inte helt omöjligt att han kommer att lämna huset. Om någon gör de så är det han.
Han har ju tjejen utanför och de låter som han tycker att hon är för bra för honom vilket bygger osäkerhet om vad som händer när han inte är där.

Simon är ok när han inte tar för mycket plats från de andra. När han avbryter samtal man vill höra blir man tokig. Men han har en del snabba och roliga kommentarer ibland.
2021-02-22, 14:55
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
Blire fest ikväll efter veckofinalen tro?

Sjukt lamt med veckofinal utan fest, så jag räknar med fest
2021-02-22, 14:56
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Du menar samma Luis som säger att alla tycker att det är skönt att bajsa för att g-punkten sitter i analen? Ok

Han är boksmart och kan rabbla teorier på löpande band. Funderar på om han har ett halv-eidetiskt minne. En savant-light kanske.
2021-02-22, 14:57
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Har ni skickat in kritik till TV4 eller är ni nöjda hittills ?
Skickat in, var gör man det?
2021-02-22, 14:57
Bannlyst
Du har inga haters Katti. Fortsätt runka kuk och skrubba fittan så kommer du långt.
Senast redigerad av Kukendrarajah 2021-02-22 kl. 15:00.
2021-02-22, 14:58
Medlem
kermiths avatar
Okay Peddo. Jag hatar Hitler, då måste han ha gjort rätt brushan.
2021-02-22, 14:58
Medlem
nu får förfan bb skärp sig med censuren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in