2021-02-18, 09:26
Medlem
Zoneinopiums avatar
Nån som har fup och dom?
Citera
2021-02-22, 14:15
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Knappast för hon var dömd för ett personrån också.
Har du någon källa till detta? Nämns det någonstans? Jag måste ha missat det.
Citera
2021-02-22, 14:16
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheClocker
Vad då "fel, ingen direkt koppling"??
Det som är gemensamt i fallen är att dem är barndomsvänner med kopplingar i ringen i Tyresö. Men fallen i sig har ingen koppling, nej.
Vad har Lamin och hans pundargäng för koppling till tyresö menar du? Fattar inte riktigt. Är du i rätt tråd?
Läste lite nogrannare, menar du att han som greps hos idiotbruden belinda växte upp med dom i östbergafallet? Då fattar jag vad du menar men det är inte en koppling till mordet på Ndella och den härvan mer än en geografisk slump. Fast dom kanske var polare, utveckla gärna!
Senast redigerad av Cashew 2021-02-22 kl. 14:19.
Citera
2021-02-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Har du någon källa till detta? Nämns det någonstans? Jag måste ha missat det.
Jag minns faktiskt inte jag tror jag läste det här men det borde ju finnas någon som vet. Hon har varit inblandad i något åtminstone det kanske var hennes kompisar som höll på med det.
Citera
2021-02-23, 11:28
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Jag minns faktiskt inte jag tror jag läste det här men det borde ju finnas någon som vet. Hon har varit inblandad i något åtminstone det kanske var hennes kompisar som höll på med det.
Jag har läst det med, står i tråden.
Citera
2021-02-23, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Jag har läst det med, står i tråden.
Men massmedia målade ut henne som ett så oskyldigt offer som ville bli polis! Herregud!!
Citera
2021-02-23, 14:07
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Men massmedia målade ut henne som ett så oskyldigt offer som ville bli polis! Herregud!!

Och flashback målar ut henne som prostituerad och gängkriminell herregud!
Fortfarande ingen källa?
Citera
2021-03-01, 13:34
Medlem
Citat:
Och flashback målar ut henne som prostituerad och gängkriminell herregud!
Fortfarande ingen källa?
Ja du har rätt. Grovt kriminell var hon absolut inte om hon begått något brott så är det säkert något hon hängt med på.

Stämmer det att hennes man var "dödsfiende" med sin egen bror??
Citera
2021-03-01, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheClocker
Om någon undrar om mordet på Ndella Jack har kopplingar till morden på kyrkogårdarna och mordet i garaget så är svaret enkelt: Mja.
Hur?
A*med är lite äldre än mordoffret i garaget på östermalm, men dem växte upp i ringen (granängsringen) i tyresö, precis som mordoffret i garaget Lait* Ibra*im och massor med andra bekanta i alla dessa utredningar kring många av "nätverken".
Kopplingarna är breda. Såpass breda att tortyroffret i spanien t.o.m har kopplingar till dessa människor, även om just det fallet säkerligen inte har kopplingar till Ndella-fallet i sig. Men intressant ändå att veta kanske.
Stämmer detta?
Citera
2021-03-03, 15:28
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ja du har rätt. Grovt kriminell var hon absolut inte om hon begått något brott så är det säkert något hon hängt med på.

Stämmer det att hennes man var "dödsfiende" med sin egen bror??

Det är inte bra att tro på trådsanningar, läs FUP istället, finns ingenting där som tar upp något kriminellt angående flickan, kanske att hon jiddrade med den där idioten anja, minns inte riktigt. Är heller inte så intresserad av om hon snattat läsk på ica så jag kan ha missat något.
Angående Fa,
Han är det nu iaf, en död fiende till sin bror. Förutsatt att Fa (hette han så?) sanktionerade det. Dock vet jag ju inte om han har en sån position där han har något at säga till om till dom andra, men tror helt klart dom fått grönt ljus av honom.

Förövrigt verkade han Lamin vara en sån som kommer bli klippt förr eller senare, förstår hans bror.
Senast redigerad av Cashew 2021-03-03 kl. 15:31.
Citera
2021-03-03, 15:31
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Stämmer detta?

Läs inläggen efter så borde du fatta, stämmer säkert att dom växte upp där men något övrigt samband verkar inte finnas.
Citera
2021-03-03, 19:16
Medlem
Citat:
Angående Fa,
Han är det nu iaf, en död fiende till sin bror. Förutsatt att Fa (hette han så?) sanktionerade det. Dock vet jag ju inte om han har en sån position där han har något at säga till om till dom andra, men tror helt klart dom fått grönt ljus av honom.

Förövrigt verkade han Lamin vara en sån som kommer bli klippt förr eller senare, förstår hans bror.
Har svårt att tro på detta! De är ju bröder på riktigt! Eller halvbröder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in