2021-02-22, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sa redan första eller andra dagen att luis är flashbacks gubbe han ska fan gå långt

Ja han måste vara kvar, annars vet jag fan inte vad jag ska ta mig till. Men Joel och Nardos röster är fan i mig tortyr. Helvete, övergjord bögröst och en skrikig jävla kärring med svintofrilla.
2021-02-22, 13:52
Medlem
xrlpyts avatar
Tess ska sminka Judith "naturligt", och frågar Judith vad hon brukar ha.

Judith: - Alltså.. jag brukar ju tvätta ansiktet och så.

2021-02-22, 13:52
Medlem
Tror nardos missuppfattat leken en del..
2021-02-22, 13:53
Medlem
Nardos har bytt person nu för att hon "kom på en roligare" men fattar inte att det inte funkar så. För hon är ett barn i huvet
2021-02-22, 13:54
Medlem
Narcos kan ju fan inte spela spelet. Är hon under 30. Ja. Sedan ändrar hon det till över 30.

Från början var det en artist som sedan blev en skådis. Tror hon byter person i leken när hon inte kan svara på frågorna.Snart blir det väl en yngre man.
2021-02-22, 13:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Ja, det är Joel som är Tishko.

För dig ja, men för mig och iaf en till är det Pedram.
2021-02-22, 13:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Vem var det Narkos menade var askänd och vunnit massa Oscars? Tiffany who??
2021-02-22, 13:59
Medlem
Haddish sa hon. Var tvungen att googla. Har såklart EJ vunnit nån jävla oscar, haha
2021-02-22, 14:00
Medlem
Jared leto?
2021-02-22, 14:01
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Mina åsikter om första veckan

Ok. Så här tycker jag...

Therese: tråkig. (kan gärna åka ut)

Joel: Älskade han i början men börjar störa mig på honom mer och mer för varje dag. (Ingen åsikt just nu)

Judith: Hon är lugn och snäll men tror hon har en negativ sida gömd. Väldigt over overrated (Kan få stanna)

Nardos: Gillar henne men ogillar henne på samma gång. (Kan få åka ut)

Luis: TRÅKIG, orkar inte med hans flåsande hela tiden (måste åka ut)

Pedram: Väldigt tråkig i början men hans personlighet börja komma ut mer och mer för varje dag. (ingen åsikt ännu)

Steph: Aldrig sett en människa som tycker verkligen ALLT är roligt. Väldigt torr humor. Gillar henne men ändå inte (ingen åsikt ännu)

Simon: Älskade han från början för han bjuder på sig själv men börjar störa mig på honom (kan få stanna)

Katti: tråkig (måste åka ut)

Emelie: börjar gilla henne mer och mer (kan få stanna)

Pontus: allt jag kan säga är UT MED HAN SNÄLLA

Jesper: irriterande med sin pappa humor 24/7 (kan åka ut)

Therese: Lite halvtråkig när dom är i större grupp då hon oftast är väldigt tyst. Dock väldigt fin att titta på. Verkar inte vara någon som håller tyst när hon väl har något att säga även om hon mest är en lyssnare. Hon trivs bättre i mindre grupper vilket märks på nätterna och jag tror hon växer med tiden. (Får stanna)

Joel: Jobbigt energisk och omogen person som måste vara med överallt. Riktigt osmart. Säger ibland några korkade grejer som kan bli kul. (Får gärna lämna)

Judith: Mitt första intryck var att hon skulle bli en lesbisk men gillar henne mer och mer. Snäll, omtänksam och med vinnarskalle i tävlingar. Lugn och smart. (Får stanna)

Nardos: Värst i huset. Blir galet trött på att höra hennes röst. Tror hon är drottningen av förorten och allt handlar om henne. BB verkar göra allt för att ge henne kameratid då hon syns säkert 80% av allt tid. Omogen, korkad och plump. Inte ens streetsmart. (UT NU!)

Luis: Långsam, tråkig och konstig. Dock har han vuxit en del vid diskussionerna på nätterna. (Ingen som märks i huset och ingen man skulle sakna. Åk eller stanna spelar ingen roll just nu)

Pedram: Tyst och tråkig. Pinsam när han ska snacka om att han är casanova osv. Dock tycker ja han verkar ganska smart och allmänbildad. Har en del bra kommentarer och kompletterar många diskussioner bra. (Kan få va kvar ett tag till)

Steph: Härlig tjej som är glad och positiv men som ändå inte är för mycket. Men de blir väldigt tråkigt när hon ska vela fram och tillbaka om vad hon vill med Simon. Kör på eller skit i det.
Hoppas dom inte blir nåt par i huset då det är det tråkigaste att se i huset. (Får stanna)

Simon: En person som kan vara jobbig att titta på. Vill höras och synas och tar väldigt mycket plats. Han avbryter andra med kommentarer för att vara rolig, vilket han ibland lyckas med men oftast blir det bara störande avbrott i diskussioner. Finns inte en chans att han är straight utan tar nog lika gärna en kille som tjej. Kan va smart när han inte är hyper. (Kan få stanna)

Katti: Någon jag från början inte förstod vad hon gjorde där. Var helt säker på att hon skulle bli en gnällig morsa men så fel jag fått. Tycker hon har en bra plats i gruppen och börjar tillföra mer och mer. (Får vara kvar)

Emelie: Har väldigt svårt för hennes dialekt, det gnager verkligen i skallen. Dock verkar hon va en trevlig tjej och efter hennes kämpainsats i tävlingen där hon satte nytt spyrekord i tv växte hon mycket hos mig. Men hon är lite trist att titta på. (Får stanna)

Pontus: Väldigt tråkig. En kille som ska vara lite svår men inte udda, som vill säga rätt saker och vara PK men som drar sig tillbaka när han inte får ihop det i sin skalle. Tillför ingenting. (Skicka ut efter Nardos)

Jesper: Verkar vara en snäll men osäker kille. En kille som alltid försöker vara rolig och passa in. Köper även sin nya kompis Pontus på alla sätt (även ekonomiskt). Skulle kunna vara intressant om han kunde vara sig själv istället för att försöka passa in. Jobbig dialekt. (Kan gärna få lämna)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vem var det Narkos menade var askänd och vunnit massa Oscars? Tiffany who??

Haddish sa hon. Var tvungen att googla. Har såklart EJ vunnit nån jävla oscar, haha
Medlem
xrlpyts avatar
Alltid lika förvånande under BB att man som snubbe plötsligt kommer på sig själv att sitta och titta på intresserat när tjejer sminkar sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in