2021-02-22, 12:52
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Simon sätter sig i soffan, 1 sekund senare säger Luis: - Gör du lite saft eller?
Simon studsar genast upp, redo att lyda. Vafan. Lyft på röven och gör saft själv.
Han samlar kalorier. Gotta catch 'em all!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vem då? Luis? Är det inte bra om han dräneras på energi?

😁😁😁 du milde tid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
En sak som tjejer inte fattar är att dom är snyggare utan en massa smink/foundation och skit i ansiktet. Jag har sagt samma till alla tjejer jag någonsin haft. Less is more.

Titta hur typ Therese sminkar sig? det är ju fan ett konstprojekt hon sysslar med.

Wow, är det du Joakim Hillson? "Så vacker utan spackel"

edit: obs skämt, inget försök till att avslöja någons identitet
Senast redigerad av chokladvanilj 2021-02-22 kl. 13:04.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2018
Skräckveckan? Vet inte men tycker den börjar bli lite uttjatad. Men någon Halloween-fest eller dylikt hade nog kunnat bli underhållande.

Nej asså denna gissnings leken
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Simon sätter sig i soffan, 1 sekund senare säger Luis: - Gör du lite saft eller?
Simon studsar genast upp, redo att lyda. Vafan. Lyft på röven och gör saft själv.

Den strandade sälen har svårt att röra sig.
2021-02-22, 12:53
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:

Ja alltså vad fan sysslar dom med? Varför låter sig Simon domderas runt som en piga. Luis kommer bara hålla på och flytta gränserna med Simon.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Nej men han har irriterande kommentarer hela tiden, man märker liksom att han har något emot Simon.

Var inte orolig, han är sån, tjocka Louie, han vet inte bättre.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
En sak som tjejer inte fattar är att dom är snyggare utan en massa smink/foundation och skit i ansiktet. Jag har sagt samma till alla tjejer jag någonsin haft. Less is more.

Titta hur typ Therese sminkar sig? det är ju fan ett konstprojekt hon sysslar med.
Hon har dock lite komplex for sin dåliga hy tydligen så är nog därför hon lägger 10 lager smink på huden varje dag. Sen kan man ju ifrågasätta lösögonfransarna varenda eviga dag men antar att hon vill look her best.
2021-02-22, 12:54
Medlem
xrlpyts avatar
Jag har en ny kandidat till vem Tess påminner om: en ung Sherilyn Fenn. Från Twin Peaks, bl a. (Ni får bildgoogla själva.)

Vi är inte riktigt där än, men jag tycker det börjar bli nära.
2021-02-22, 12:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Själv hade man svarat typ "du kanske skulle börja parkera arslet i köket istället, så att du når allt?".
2021-02-22, 12:56
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Man skulle ju kunna tro att han sitter på en kappsäck med guldmynt så sällan som han vill resa på sig
2021-02-22, 12:56
Medlem
Märker ni hur Luis ibland när Simon frågar om karaktären i leken hur Luis kollar konstigt på honom och svarar jätte segt, medans mot dem andra svarar han i princip direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in