2021-02-22, 11:57
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Hahaha alltså Simon är ju för skön alltså, sin ex gamla träningstrosor luktade tydligen svett

Vem fan har ens träningstrosor? Man kan ha träningströjor, träningshorts. Men träningsunderkläder, där går fram gränsen med att vara äcklig.
Senast redigerad av 1754 2021-02-22 kl. 11:59. Anledning: Korrigering av stavning.
2021-02-22, 12:00
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
”Jag tror inte jag varit i Kista”

Tess, vilken smart, sprudlande person.

Hon har ju precis flyttat till Stockholm.
2021-02-22, 12:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jaa. Det var jag som tog upp Tishko från första början i denna tråden - och då pga jag fick (speciellt första dagarna i huset) extremt mkt mördar/psykopat-vibbar från Pedram och jämförde honom med Tishko. Han satt tyst och bara studerade alla. Hur han sedan plötsligt över en natt fick detta otroliga självförtroendet har jag ingen aning om?
Men Joel för mig ger inte alls obehagliga vibbar. Bara bortkommen pojke.

Precis så! Joel är påfrestande på många sätt men ger inga läskiga vibbar men det gör Pedram. Hans anpassningar och lögner styrker det än mer för så gör den typen för att sen snappa och kaoza.
2021-02-22, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

ja 11k (i andra hand) i hyra för en 1.a med loft på 23 kvm riktiga hyran är 2000
2021-02-22, 12:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Frågan är, gillade Luis verkligen nya skägget?
Han var lite chockad över att Judith rakade kinderna, han ville nog egentligen ha kvar samma linje som tidigare, men jag personligen tycker att det blev bättre nu. Hans skäggväxt på kinderna var riktigt patchy, det såg skabbigt ut. Han blev tio år yngre med nya skägget tycker jag. Så nu ser han ut som sin faktiskta ålder ....
2021-02-22, 12:06
Medlem
herpesvårtas avatar
Innan avbrottet hann Pedram säga att hans turn offs vad gäller tjejer är divor, sådana som bara pratar om sig själva. Hans bff Narkos sitter och mmmar mycket förstående bredvid
2021-02-22, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Jo men det syftades ju på en specifik frisyr som Simon förklarade och kallade för Kista-frisyr. Den frisyren existerar ju även i Örebro-trakterna där hon bör komma från om man hör till dialekten. 😅
2021-02-22, 12:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Tishko är namnet på den äckliga personen som mördade sin flickvän wilma. Styckade henne och ljög för alla när hennes familj anmälde henne försvunnen. Polisen hittade hennes avhuggna huvud i en resväska hemma hos honom efter 9 dagars letande.
Aha, tack.
Fy fan, såg en dokumentär om den dåren.
2021-02-22, 12:14
Medlem
Kul hur vuxna män här hatar på en lite tjej i huset.
Främst hatar ni ju alla ickesvenskar för att ni är rasister och det är sånt

Jag hade velat se er i bigbrother Haha sånna luffare som säkert är skitfula också.
2021-02-22, 12:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nardos är dum i huvudet, gnäller på Simon för att han har med sig osthyveln i sovrummet när han ska ställa en fråga om pressgurka. Fick skit för att han frågade, inte hade förkläde, han hade inte tvättat händerna vilket han hade. Att inte Simon spricker av allt negativt han för höra om sig själv, tänk om han gick på Nardos på samma sätt
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Simon: "JOEL! ÖPPNA BIKTEN, ÖPPNA SLUSSEN, ÖPPNA ALLT, ÖPPNA ANUS."
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Alltså okej om man vill kalla pedram för det ena och det andra vi har ju trots allt massa smygrasister på flashback, men att kalla honom för Tiskho det tycker jag är jävligt vidrigt. Med tanke på vad tiskho gjorde mot wilma.
Nu är det väl ändå Joel och inte Pedros folk har kallat Tiskho? Eller har jag varit för full i helgen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in