2021-02-21, 22:44
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt jävla sjukt att Peddo och Kattis får varsin dubbelsäng att sova på men de kan inte flytta på sig så att Simon och Stephanie kan få dela säng.

Även om de skulle få en säng i framtiden att sova i tillsammans så skulle bara Joel och Nardos förstöra stämningen.

Har du missat att han erbjöd dig sin säng till dom? Han sa att han kunde ta soffan isåfall
2021-02-21, 22:45
Medlem
NightWalker1s avatar
vafan var det för mupp-upplägg dom hade först på avsnitten på tv4play? bara småklipp från huset och sen en massa dravvel från dom i studion, vem vill lyssna på vad dom tycker?
men nu verkar det i alla fall vara "vanliga" avsnitt som det tidigare alltid vart eller kommer det bli samma sen igen?
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Vad kostar en klippning för män i sthlm? En 500:-, minst? Klipper man sig verkligen för 1500 i månaden?

De får säkerligen en duktig rabatt, det är väl någon kusin eller liknande som har salongen.
Det måste finnas någon arab i tråden som kan verifiera/dementera detta.

Edit.
Ah någon hade redan bekräftat...
Senast redigerad av crusade 2021-02-21 kl. 22:47.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Har du missat att han erbjöd dig sin säng till dom? Han sa att han kunde ta soffan isåfall

Tackade de nej till det får de skylla sig själva, annars hoppas jag BB smider planer för knappen, där en belöning till Simon är du får ta Joels säng. Joel blir inlåst i bikten i 24h
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag vill att dessa ska åka ut i följande ordning

1. Joel
2. Peddo
3. Emilie/Therese
4. Judith

Du har missat Eritrea.
2021-02-21, 22:46
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Hos habibi som glömmer att betala skatt bruschan.
Och pengarna dom betalar med är från bidrag.

Vafan kan dom låta SlimeOn och Stephi få sova tillsammans. Så det händer nått i kameran.
Medlem
Citat:
Helt jävla sjukt att Peddo och Kattis får varsin dubbelsäng att sova på men de kan inte flytta på sig så att Simon och Stephanie kan få dela säng.

Även om de skulle få en säng i framtiden att sova i tillsammans så skulle bara Joel och Nardos förstöra stämningen.
Vilka jävla idioter! Hur kan man vara så självisk? Finns det sex sängar? Sjukt att inte bara flytta på sig så att de kan få dels säng. Att de ska behöva sova i soffan är galenskap.?
Medlem
Min lista över de jag vill ha ut är just nu
Joel
Nardos
Luis

Jag gillar Pontus mest just nu. Han är kreativ, klok, busig och rolig...vad jag har sett iaf...Judith gillar jag oxå just nu pga att hon är så jäkla skön o fin som person
2021-02-21, 22:47
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Är det sant? Vad är det för fittigt beteende bland de andra att inte fixa det? Vilka har Steph och Simon delat säng med innan? Kan de inte bara byta?
Simon sover med Louis. Stephanie med Therese.

Kattis har egen säng
Peddo har egen säng

På festerna när Simon och Steph är tvungna att sova i soffan så har alla i det rummet egen säng. Vidriga människor.
2021-02-21, 22:48
Medlem
Citat:
Simon sover med Louis. Stephanie med Therese.

Kattis har egen säng
Peddo har egen säng

På festerna när Simon och Steph är tvungna att sova i soffan så har alla i det rummet egen säng. Vidriga människor.
Då får man väl som medmänniska byta säng och dela. Är fan det värsta jag hört. Sånt här hor mig riktigt upprörd.
Medlem
Jag vill att dessa ska åka ut, i följande ordning;

1. Joel
2. Jesper
3. Simon
4. King Luis
5. Peddo
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Nej? Desperata Peddo (om det är han du pratar om) sa väl att han kan ge dem sängen om han får sova med Therese.

Om jag ej har missat nåt nytt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in