2021-02-21, 03:43
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Har Jesper blivit avrunkad av Kattis?

(FB) Big Brother 2021

Här har du hela gårdagens fest. Om du bara är intresserad av handtrallan så är det bara scrolla långt ner.
2021-02-21, 03:45
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsQK
Det är ett jävla tasslande under tältet, Simon blir lämnad med blueballs ikväll, hundra procent!
Han kommer vända sig med magen neråt. Och kör ner snorren i skarven mellan sitt-kuddarna. Då behöver han inte torka sig efteråt heller, Bara dra några sne juck så sköter soffkuddarna resten.
2021-02-21, 03:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Steph lärde sig teckenspråk en natt. Hon lärde sig bland annat att säga "bajs", "mjölk", "bitch please" och "jag kan lite teckenspråk".
2021-02-21, 03:49
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
(FB) Big Brother 2021

Här har du hela gårdagens fest. Om du bara är intresserad av handtrallan så är det bara scrolla långt ner.
Grymt, tack!

Såg ballongavsnittet förut men de utelämnade ronken!
2021-02-21, 03:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Steph lärde sig teckenspråk en natt. Hon lärde sig bland annat att säga "bajs", "mjölk", "bitch please" och "jag kan lite teckenspråk".
Bajsa på teckenspråk.
Är väl Tummen upp med ena handen. Och andra handen över tummen sen drar man isär. hehe

Hur många fler ska in i BBhuset 8?. Brukar väl vara runt 20 totalt. +några som lämnar och nya ersätter dom också.
12 va dom i början, förra året, Sen droppade det in nya hela tiden.
2021-02-21, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Men samtalet som pågår i DC nu är ju tröttsamt. Känner mig ensam med att inte hålla Steph som favorit. Jag vill gärna fatta grejen med henne ni som är pro henne?

Ett exempel: Idag på husmötet alla matade, matade, matade allt möjligt. Nardos "jag jag jag jag är så här därför för jag så, du gör fel för så här är jag jag jag, fattaru, nej jag skulle aldrig, för jag är sån här"

Så medans Stephanie sa: " Nej, stör mig inte på något, jag var full som fan igår och hade skitkul, tack för mig!" typ.
2021-02-21, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Får inte glömma GoldenShower i duschen förra säsongen också. hehe.

Hade julia det
2021-02-21, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Han kommer vända sig med magen neråt. Och kör ner snorren i skarven mellan sitt-kuddarna. Då behöver han inte torka sig efteråt heller, Bara dra några sne juck så sköter soffkuddarna resten.

Hahaha, accurate. Sjukt små kallingar hade pojkvaskern också!
2021-02-21, 03:58
Medlem
Jag är så besviken att de inte kom till skott i natt
2021-02-21, 04:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Men samtalet som pågår i DC nu är ju tröttsamt. Känner mig ensam med att inte hålla Steph som favorit. Jag vill gärna fatta grejen med henne ni som är pro henne?
Jag gillar henne. Ser bra ut, värkar vara en chill brud, glad, positiv och inte dryg.
Men något crazy BB material har jag inte sett av henne än. bara kollat i 2dagar.
2021-02-21, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Katti började misstänka (egentligen var det Steph) att Jesper inte visste vad de hade gjort igår o beslutade sig för att fråga honom. Mycket riktigt hade han ingen aning om den påstådda handtrallan. Vi i tråden anade att han skulle bryta ihop men det hände ej.

Annars har det nog inte hänt så mycket.

Men det verkar varit cockblock för Steph och Simon pga Eritrea och Joel? Samt att Pontus är på Tess samtidigt som Peddan?
2021-02-21, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Jag är så besviken att de inte kom till skott i natt
Hahhaa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in