2021-02-20, 23:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Therese (eller Tess kallar många henne)
Jaha! Ja, hon ser ju faktiskt ut som någon många killar skulle vilja lattja med. Hoppas hon kan bli lite vild. Det är ju skittråkigt när tjejer påstår sig vara partybrudar och sedan händer ingenting. Pontus kan dra.
2021-02-20, 23:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Pedran se och lär av Pontus game. Tess gillar inte när man svansar och simpar.
Smart att erbjuda sig att sminka ansiktet också, det ger honom en chans att komma innanför den personliga sfären på ett icke-invasivt sätt.
2021-02-20, 23:09
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Godafton hjärtat. Jag hoppas själv att Simon och Steph kan få ihop det.

Godafton darling ! Ja jag hoppas ju det jag med !
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Är det bara jag som får obehagliga, styck-mördare "alla-Tiskho"vibbar av Peter/pedro/Pvad han nu kallar sig? Särskilt första avsnitten. När han bara satt helt tyst och stirrade på de andra när de pratade...?
(Ja, jag är "ny". Men har funnits som en trogen läsare dagligen på FB sedan 2008) Så please don't judge me..

Jaaa! Där satt den, har funderat vem han fick mig att associera till. De är t.o.m. lite lika.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja igår satt jag passiv i tråden och lät liven samt ni på flashback underhålla mig. Sett kvällens avsnitt? Jag undrar vad som kom med från gårdagen egentligen
Medlem
Vilken ide! Måla nagelack i pannan! Mindre skönt att gnida bort med remover i morgon....
2021-02-20, 23:10
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Vad tror ni, kan det bli något mellan Tess och Ponne? Dem har ju till synes rätt bra connection och dessutom samma tvättid
2021-02-20, 23:10
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad kan alla censur bero på? Visst om någon började kasta knivar så förstår jag men exakt vad är det som sker? Folk pratar som vanligt och plötsligt blir det censur i två minuter och när det blir live igen är allt som vanligt? Att inget har hänt?

Det är en fördröjning på några sekunder, vilket gör att när produktionen ser eller hör något som man kanske inte vill ska komma ut, så är det bara att kasta sig på censur-knappen innan sekvensen hinner gå ut till tittarna.
2021-02-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Från vilken sida?Tycker helt seriöst dom passar ihop förutom att hon är lång och han kort.Finns nåt där.

Han har ju snackat om att han inte tror på kärlek och monogami osv.... Sen gick hon in till någon, kanske Joel, och sa att de var så lika i tänk och tidigare upplevelser. Vilket kan vara sant...vad vet jag. Det jag däremot tror är att hon kanske kan bli och se detta som något mer riktigt än vad det är. Fast det är dag 6 och jag hoppas på de två ändå!
2021-02-20, 23:12
Medlem
Addebooii88s avatar
Ponne njuter av att ha ett par sillisar upptryckta i ansiktet. Garanterat bånge efter 5 dagars celibat.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jaha! Ja, hon ser ju faktiskt ut som någon många killar skulle vilja lattja med. Hoppas hon kan bli lite vild. Det är ju skittråkigt när tjejer påstår sig vara partybrudar och sedan händer ingenting. Pontus kan dra.
Jag tycker att hon är en naturligt skönhet, men jag gillar Stephanie mer. Hon har verkligen "sparkling eyes"
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Godafton darling ! Ja jag hoppas ju det jag med !

Så länge inte Eritrea och ungbögen stör så är det en möjlig romans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in