Citat:
Ursprungligen postat av
Coysman
Vi vet også sikkert at TH samlet på avisartikler om uoppklarte drap og at han har drapstruet andre.
Du er på bærtur akkurat som resten av TT.[/QUOTE
Bolony virker faktisk som en meget frisk pust her inne i en tråd som i hvertfall for meg var i ferd med å visne helt hen grunnet slike idiotiske utsagn som du her (i kopi til slutt), og flere med, stadig kommer med.
Og den selvsikkerheten er nesten til å le av. Et kjapt spørsmål. Hvordan VET du at TH samler på avisartikler? Spent på svaret, legg gjerne ved link om du har det skriftlig.
På forhånd takk...
Takk for det, men jeg hadde opprinnelig bare tenkte å poste 1 innlegg da jeg tilfeldigvis kom over denne siden i forbindelse med noe jeg googlet. Nå valgte jeg navnet på bakgrunn av at det er utrolig hvor mye boloney folk får seg til å skrive. Å bedrive karakterdrap av mennesker man overhodet ikke har kjennskap til er et tegn på mye. Dog intet som kan karakteriseres som positivt.
At enkelte ikke klarer å vedkjenne at det er en del dyktige og smarte folk her inne som har funnet ut av ganske mye og spekulert om andre ting som gir et pek i riktig retning.
Jeg synes personlig ikke det er akseptabelt med en dekkoperasjon selv om man frykter man kan bli tiltalt for drap og at man bør straffes for dette.
Media har feks skrevet mye feil om alarmselgeren som har medført spekulasjoner. Både angitt feil tidspunkt og det faktum at alarmselgerne til selskaper som verusure ( i dette tilfelle ) og sektor, Nokias med flere ikke har dørselgere som selger nye alarmer til sine eksisterende kunder. Det blir foretatt av de som jobber med eksisterende kunder. Selgeren var der for å informere om muligheten til å oppgradere da familien hagen hadde et mindre moderne alarmsystem levert av deres leverandør Falch. Verisure kjøpte opp Falch i 2017 eller deromkring og siden selgeren var i området stakk han innom for å informere om dette og anbefale å ta kontakt med hk for en mulig oppgradering.
Media har levert mye feilinformasjon i denne saken som har skapt mye unødige spekulasjoner. Ikke minst også rundt klokkeslett den 31/10 og hvilke telefoner som var tatt i bruk. Det står faktisk forskjellig klokkeslett når det gjelder hagens avreise til futurum og når han kom ankom. Han var der før kl 09 10 og 09 15 som enkelte medier har skrevet.
Alt dette har medført mye som ikke har ført til så mye bra. Og det gjelder for alles del.