Hur är Joel så usel i svenska? Han har en svensk mor, trots det kan han inte många ord. Han måste alltid förklara vad han menar istället för att använda ord.
Ordförråd: Obefintlig.
Han har äldre storasystrar som inte har något problem med språket. Det är nog mer hans person och intelligens. Alla som bara byter ut vart tredje ord i en mening till engelska irriterar mig något så jävulskt. Finns för många i huset. Dom vill framstå som smarta och duktiga att man har stort vokabulär och kan svåra engelska ord, men är igenteligen helt motsatt.
Men gud HEJ, hur länge har du varit i tråden? Har missat dig!!!!
De skulle haft fler spindlar eller ett annat upplägg. För lätt att lyckas med det haha. Majoriteten av tiden är ju spindeln på andra sidan bordet. Får mig att tappa hoppet om att Peddo kommer balla ur på båtmotorerna.
Hej!!! Bara idag. Precis som förra året trillade jag in några dagar sent. Men den här jävla cirkusen vill man inte missa! 😂
Han har äldre storasystrar som inte har något problem med språket. Det är nog mer hans person och intelligens. Alla som bara byter ut vart tredje ord i en mening till engelska irriterar mig något så jävulskt. Finns för många i huset. Dom vill framstå som smarta och duktiga att man har stort vokabulär och kan svåra engelska ord, men är igenteligen helt motsatt.
Jag har bott utomlands i en stor del av mitt liv och när jag pratar svenska så blir det ibland att jag byter ut ord. Vissa ord beskrivs bättre på t.ex. engelska. Så jag kan förstå honom på sätt och vis. Hjärnan ersätter liksom vissa ord.