2021-02-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Hon gick och tjatade till steph hela kvällen om att hon tyckte att jesper skickade ut dubbla signaler till henne, när alla med ögon ser att han inte skickar ett skit. Dessutom att han skulle göra så direkt efter att han gråtit för att han saknar sin tjej och är rädd att hon inte ska finnas kvar på utsidan om han är kvar för länge i huset. Big tvek.

1. Han var shitfaced av alkoholen
2. Han låg ju med henne och bögpontus o kelade. Där lär d ju ha hänt. Rätt säker på det.
2021-02-20, 16:12
Medlem
Min största fobi är stumpar (efter amputerade kroppsdelar). Undra hur de hade löst utmaningen till mig?

Snart är båtmotorerna!!!!!
Hoppas lågnyckel att peddo freakar ur helt.
2021-02-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
De ändrade väl och la ut vanliga sammanfattningar också?

Men vad är poängen med att veta att det är tävling kl 14 när den är kl 16? då blir man ju bara lack för att man sitter och väntar på nåt som aldrig sker.

För att en eftermiddag pågår mellan runt kl 13-17. Då är en utsatt tid lite mer att kunna gå på, vare sig det blir en timme senare eller två.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
När duschade katti

Igår kväll / natt.
Medlem
Birdogirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vill ta hand om dig kermith <3

Grodan är min. Han är paxad sedan tidigare. 😀
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annalise-Keating
Börjar störa mig rejält på att Luis vet allt om allt, han kan allt om mat, allt om världen, religion, spindlar, ormar, sex, relationer, människan, lekar etc etc etc

Ja eller hur, han snackade om hyenor och delfiner innan. Att dom var exakt lika farliga. Cringe. Han kompenserar väl eller något
Medlem
Citat:
Börjar störa mig rejält på att Luis vet allt om allt, han kan allt om mat, allt om världen, religion, spindlar, ormar, sex, relationer, människan, lekar etc etc etc

Riktig besserwisser, e han gogodansaren
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:

Leker filosof när han bor bland de minst begåvade och svagaste i samhället. Har också tröttnat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Igår kväll / natt.

Jag har hört att hon duschade naken
2021-02-20, 16:14
Medlem
Citat:
Samma här tbh. Han var skön i början, men nu känns han mest nedlåtande och dryg. Känns som att han tycker han är lite bättre/smartare än de andra.
Medlem
Joel tror han ska få guldbiljett till Idol
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
I vilken app röstade du i

Både i C more och i TV4play, Katti och Emelie fick varsin röst av mig! 😊
Gå in i appen och tryck på Big brother så kommer du dit. Senaste inlägget, alltså det högst upp, är info om röstningen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in