Det är flera saker. Men delvis att man fick se nya sidor av deltagarna. Samt att de hanterar en del saker på ett lattjo och komiskt sätt. Vardagliga händelser som upphöjs till katastroflägen. Och framförallt deras olikheter som skall alltså samsas i ett hus. Själv skulle jag aldrig umgås med många av dom och blir förvånad hur vissa tänker eller hanterar detta. Väldigt ofta så blir jag dessutom förvånad över mitt tunnelseende och kanske dömer andra för snabbt när de är helt okej. Andra cementerar dock min förutfattad åsikt. Finns säkert annat som umderhåller mig....
Ja, precis.
Fasad, kanske tystnadsplikt/något hon inte vill berätta, fast det borde hon ha tagit i bikten och tvärvägrat gå in. Sinnes är det i vilket fall. 😃
Så pass den noble riddaren Simon är och skäller ut produktionen i bikten för att Kattis måste in i Annexet för uppdraget, Ytterligare en till som vill synas i rutan men på fel sätt skulle hoppas han fick utsättas för sina fobier!
Typiskt dagens PK feminister som Nardos beter sig. Vill ha jämställdhet men samtidigt ska mannen vara manlig och stå för noten på restaurangbesöken. Likadant i Tjaffs när hon snackade om att kvinnor ska få slå sina män men männen ska inte få slå tillbaka.
Ja mamman ska absolut vara manliga och stå för notan på restaurangbesök