2021-02-20, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Dom tiderna stämde aldrig ändå, men det gav en ungefär uppskattning så sätt var det bra. Men sen skulle ju Lennie laga mat i 2 timmar så då blev det alltid försenat

Haha, lille Lennie. Nej visserligen brukade de inte stämma men det var lättare att hänga med på vilken tidslinje man skulle vara redo att ha koll på liven. Kan vara ett sätt att få folk att kolla flera timmar än bara en viss tidpunkt genom att bara skriva ”eftermiddag” och inga tider. Skulle ju inte förvåna mig då de stramat åt avsnitten och ersatt dem med studioskiten. Det går verkligen utför för bb 😩
2021-02-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Minns den episoden och kände att ännu en gång så slipper han straffas. En vuxen bäbis den killen.
En SVARTSJUK ELAK smygbög-baby! 😂👍
Medlem
Hahaha Luis himlande med ögonen var ju till och med värre än Antys. Sjukt att de inte fastnade i nacken på honom.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Minns den episoden och kände att ännu en gång så slipper han straffas. En vuxen bäbis den killen.
Mergim den personen var skruvad & flippad på en och samma gång liksom, Men men tror bagaget han hade med sig i huset gjorde han till det han blev....
2021-02-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
De tiderna kunde diffa med flera timmar ibland. Bättre att bara säga vad som ska hända, i vilken ordning, så får man hålla koll själv.

Nej jag är verkligen inte beredd att hålla med, bättre med ungefärliga tider då vi denna säsong måste stå ut med studioskiten 4 jävla dagar i veckan där det inte finns några sammanfattande avsnitt.
2021-02-20, 15:18
Medlem
Contragulationss avatar
Har jag missat något kul?

Mergim Fekas ord gällande Fröidh/Katti-gate:
"Har skrivit med hans tjej och hon har inte heller sett något och hon vet hur hennes kille är"
2021-02-20, 15:18
Medlem
Ska Katti utsättas för spya när hon är bakis hahaha

STACKARS
2021-02-20, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och rätt lätt räkna ut varför frågan blir ställd! 😂😂😂
Precis! Det är ju inte för att vara snälla som de ställer frågan. ”Ja, men är du rädd för spindlar ska du absolut inte behöva gå någon sådan tävling”.

En av mina största fobier är dvärgar. Dock hade det varit så sjukt om man var med i bb och produktionen släppte in en hög med dvärgar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Haha, lille Lennie. Nej visserligen brukade de inte stämma men det var lättare att hänga med på vilken tidslinje man skulle vara redo att ha koll på liven. Kan vara ett sätt att få folk att kolla flera timmar än bara en viss tidpunkt genom att bara skriva ”eftermiddag” och inga tider. Skulle ju inte förvåna mig då de stramat åt avsnitten och ersatt dem med studioskiten. Det går verkligen utför för bb 😩

Är du verkligen en flicka?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

"Har skrivit med hans tjej och hon har inte heller sett något och hon vet hur hennes kille är"
Aa, har varit sjukaste morgonen/dagen. Bråk och skrik har det varit, alla är osams och Fröidh har lämnat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Hon menar väll inte kille, gubbe skulle hon väll skriva..?
2021-02-20, 15:20
Medlem
Nej Katti får ta och göra en demensutredning sen haha.
"Katti gå till Anexet"
Katti går till Slussen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in