2021-02-20, 13:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Du ältar ju samma sak mer än Nachos!

Deal with it, eller scrolla! Hon dyker upp överallt, hela tiden!
2021-02-20, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vad är det Stephanie har varit med om?

Undrar om det inte handlar om sexuellt utnyttjande.
2021-02-20, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kameran i Vardagsrummet zoomar in soffan och det är fullt tugg i köket, Man undrar hur man sköter kamerorna i huset stund om!

måste var robot eller nåt för en normal människa kan väl inte vara så kass va?
2021-02-20, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Men vad tror ni om den här lyxfesten ikväll? För mig låter det som ett glas böbbel var och snittar på en lite bricka. Är det sagt vilken tid?

BÖBBEL! och Patzy kommer in och livar upp alla, stöter på några av killarna och lämnar imorgon bitti efter att han skällt ut några under natten och sagt det bästa citatet i BBs historia "Jag har packat väskorna, nu ska ni ut"
2021-02-20, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Deal with it, eller scrolla! Hon dyker upp överallt, hela tiden!

Varför följer du inte dina egna råd, byt kamera istället för att spy ut det i varenda inlägg
2021-02-20, 13:21
Avslutad
DÄR, höjdes Simon för mig. Nardos är lika kass om inte mer, så pantad
2021-02-20, 13:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller med. Klockorna stannar juh. Sedan att hon tar sig ur varje konflikt med ett "-Jag ser inte sådant." "-Jag kan inte känna stämningar." Osar katt lång väg. Om inte annat så är hon väl så gammal nu att hon borde hamnat i så många konflikter, genom att inte veta vad hon gör och säger, att hon tagit tag i det. Nä du....

Köper det inte heller. Hon säger att hon går in i en karaktär? Nej, det köper jag inte och hon har definitivt inget att vinna på det, tvärt om.
2021-02-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Undrar om det inte handlar om sexuellt utnyttjande.

Ja förmodligen eftersom hon pratade om att hon blir sedd som offret, verkade inte som att hon vill det längre.
2021-02-20, 13:23
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
BÖBBEL! och Patzy kommer in och livar upp alla, stöter på några av killarna och lämnar imorgon bitti efter att han skällt ut några under natten och sagt det bästa citatet i BBs historia "Jag har packat väskorna, nu ska ni ut"

Om det ändå vore så väl...
2021-02-20, 13:23
Medlem
herpesvårtas avatar
Gissar på att Stephanies tal handlade om psykiskt ohälsa, möjligen suicidförsök. Uttalandet från hennes IG samt andras kommentarer tycker jag tyder på det. Ser heller ingen annan anledning till att TV4 skull mörka talet om det inte handlade om att hon outade någon potentiell förövare eller något och det tror jag inte, det handlade mer om henne själv än någon annan. Och för BB är tex suicid ett touchy subject.
2021-02-20, 13:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Varför följer du inte dina egna råd, byt kamera istället för att spy ut det i varenda inlägg

Jag gör ju det och hon kommer dit. Läser du tråden så är jag inte ensam om det. Är du hennes homie eller
2021-02-20, 13:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nardos hår 😂

Är det Simon som pratar med henne? Han vill ligga med henne, va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in