2021-02-20, 02:11
Medlem
herpesvårtas avatar
HELVETE vad otippat att Kattis våta dröm skulle gå i uppfyllelse - att hon skulle få smeka sin Jespers bärstjälk.

Imorgon kommer vi att få se ångest personifierad.
2021-02-20, 02:12
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah men TONEN, pöjk?!?!? Det är inte sådär man får en sammanfattning av holy mother

Du kommer nog på det om du tänker efter lite...

Jag vet vad du menar.
Håll ut så kommer det.
2021-02-20, 02:13
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Finns det ingen här som är med i båda discordgrupperna, dom har folk som bandar allt.

Gött. Då räknar jag med att någon discordkung löser frukostfilm åt mig
2021-02-20, 02:14
Medlem
Anonym396s avatar
Om det har hänt så tror jag Jesper aldrig skulle erkänna det imorgon. Kan bli en konflikt där mellan honom och Kattis.
2021-02-20, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag vet vad du menar.
Håll ut så kommer det.
Hahaha det tror jag på när jag ser det
Tror just nu lika mycket på det som tråden tror på att Katti faktiskt spelat skinnbanjo i kväll. Dvs not so much.
2021-02-20, 02:15
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om det har hänt så tror jag Jesper aldrig skulle erkänna det imorgon.

Frågan är om han själv tar upp det med Katti eller om hon väljer att ta det med honom ELLER så kommer det från Steff.
2021-02-20, 02:22
Medlem
Perhaps-Probablys avatar
Intressant att när Kattis la sig i sängen så mumlade hon för sig själv medans hon halvsov ”Herregud…. vad har jag gjort…. nu har jag skämt ut… men guud… varför måste jag…”

Hon kommer nog ha ångest imorgon. Frågan är om hon kommer ha ångest för att hon hittade på hela historien kring Jesper eller om det är sant och hon känner att hon aldrig borde ha sagt/gjort något.
2021-02-20, 02:23
Medlem
MrsVanity1s avatar
Steffi lovade väl att hålla tyst.Tror inte det kommer tas upp på ett tag,inte imorg iaf, Om det nu hände.
Inte förrän Kattis själv el Steffi gör det eller blir full och råkar säga det,om det nu hände.Vill ha bevis .
Senast redigerad av MrsVanity1 2021-02-20 kl. 02:31.
2021-02-20, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perhaps-Probably
Hon kommer nog ha ångest imorgon. Frågan är om hon kommer ha ångest för att hon hittade på hela historien kring Jesper eller om det är sant och hon känner att hon aldrig borde ha sagt/gjort något.

Jupp kan nog bli lite Ågren där. Kan bli kul att följa.
2021-02-20, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Fast om Kattis visste att Jesper hade tjej så kan hon ju inte börja dra i hans snorre.
Undra hur många förhållanden denna oemotståndliga kvinna förstört genom åren 😂😂😂😂😂🍆💦

Det var ju han som tog hennes han till sitt kön
2021-02-20, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Frågan är om han själv tar upp det med Katti eller om hon väljer att ta det med honom ELLER så kommer det från Steff.

Jesper kommer självklart aldrig ta upp det, frågan är om han minns att det hänt lr om det ens har hänt?
Han skulle kunna anmäla henne för sexuella övergrepp och då blir det finito med Kattis och ksk hela BB2021?
Nä, jag tror diskussionen kommer fortsätta utanför huset, först när Kattis lr brevbäraren berättat det för tillräckligt många och det når Jesper lr Pontus kommer det tas upp i huset och då kommer det bli ett jävla liv.
Är faktiskt förvånad över att inte BB censurerade det, för om Kattis gjorde det under täcket och Jesper var dyngrak lr sov så
2021-02-20, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hahaha. Kattis helt åt skogen. Fiser så ini helvete och är dyngväck.

Fisa är naturligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in