2021-02-19, 22:04
Medlem
Nu gnäller Therese i sovrummet för hon fick lite bubbel på sig
2021-02-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hon har väl inte duschat ännu? Efter träningspasset och nu bubbel så är det bara in i duschen.

blir dusch nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Exakt de här beteendet av honom som jag spyr på. Han är så medveten om vad han sysslar med sen ska han försöka vända på det när de väl är över. Ett annat exempel var ju när han dela upp lagen. Varför spelar han dum i efterhand för att vinna sympatier. We see you 👀ponnytönt

Hahahaha, skönt att det är fler än jag som sett igenom pinnen
Medlem
slitzgaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag fattade aldrig vad grejen var där vad hände?

Joel springer fram till Nardos som står
med någon (minns inte vem) och viskar ”titta nu när jag spräcker Judiths ballong”

Efter det löper han in och mycket riktigt trycker nålen i Judiths ballong. Sen kör han en sassy catwalk därifrån.
Judith blir chockad men går fram till Joel och ska ”gratulera” honom, då börjar Joel leka dum och säger något liknande med ”vaaaa det var inte jag vadååååå det var Jesper”. Då lackar Judith ur och går därifrån. Joel springer efter och börjar ljuga för båda två säger typ ”jag skulle aldrig yadayada”. Judith ryter ifrån och säger att det inte handlar om att han tog sönder hennes ballong men att han ljuger och skyller ifrån sig.

Sen får vi inte se så mycket mer för Nardos börjar bråka med Pontus för att han spräckte hennes ballong och inte Jespers.
Medlem
Addebooii88s avatar
Tess blir bara tråkigare för varje dag. Vågade inte vara med på snurra flaskan och gjorde värsta scenen av lite skumpa på hennes H&M top.
2021-02-19, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Det går inget bra för Ponne
Han vill så gärna vara skön och äkta men hamnar fel hela tiden
Pinsamt jobbigt

Slicka inte rumpa
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Yeeees Katti shake that
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Exakt de här beteendet av honom som jag spyr på. Han är så medveten om vad han sysslar med sen ska han försöka vända på det när de väl är över. Ett annat exempel var ju när han dela upp lagen. Varför spelar han dum i efterhand för att vinna sympatier. We see you 👀ponnytönt

Ja du har helt rätt där, han gör ett medvetet val. Sedan beter han sig som om allt var en missuppfattning och ingen ska vara besviken på honom, för han känner sig ledsen buhuhu.

Riktigt jävla oskönt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha fyFAN vilket stelt hångel...

MEN GO SIMON OCH STEPHANIE!!!

I vilken kamera kan man se detta i
2021-02-19, 22:07
Medlem
kermiths avatar
Peddo och Katti sexar sig nu. Gulligt.