2021-02-18, 12:49
Medlem
Har jag fattat helt fel eller vad är de för uruselt beslut de tagit i år .. ska man sitta 4 dagar i veckan och lyssna på studiosnack och bara få se "riktiga" avsnitt Fre-Sön?

Visst att man kan skaffa live och se när fan man vill, men vad hände med att kunna se en timme om dagen som alla andra år?
2021-02-18, 12:50
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Är redan trött på Luis jävla läspande det enda man ser är hans tunga. Äckligt
'Han är den mest udda fågeln av alla
2021-02-18, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inget fel på skånska väl

Emelies skånska är grov.
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmorshusvagn
Har jag fattat helt fel eller vad är de för uruselt beslut de tagit i år .. ska man sitta 4 dagar i veckan och lyssna på studiosnack och bara få se "riktiga" avsnitt Fre-Sön?

Visst att man kan skaffa live och se när fan man vill, men vad hände med att kunna se en timme om dagen som alla andra år?
Dom har fyra högbetalda programledare om man räknar med Dikmen och Kirsty. De måste få lite valuta för pengarna därför mycket tv-tid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Pedram hade halvbånge och flashade snabeln.

Det hade han inte och han visade inte sitt kön då
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Den jävla skånskan asså

Ja fy fan, prata svenska istället
2021-02-18, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Dom har fyra högbetalda programledare om man räknar med Dikmen och Kirsty. De måste få lite valuta för pengarna därför mycket tv-tid.

Dikmen kan åka hem till sitt YouTube och Kirsty vem är ens de förutom att hon är Jasmines syster? Idag hursom så suger årets val av studiosnack, hade inte spelat någon roll om det var kungen som satt där eller Måns Zelmerlöw hade valt vanliga avsnitt alla dagar i veckan.
2021-02-18, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inget fel på skånska väl

Jo, den är ju överallt. Och han pratar ju som han i ICA reklamen
2021-02-18, 12:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Det är lite studiosnack i "avsnitten" tisdag till torsdag, men det är ändå mest klipp från huset som tidigare.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppsargen
Simon hittills:
.

Den listan är gammal som gatan. Gå tillbaka i tråden och hitta från natten, minst 4 punkter till på den.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Hon blev kallad till bikten och läste brevet högt. Vi fick följa med in dit. Precis när jag skrev på sidan vilket roligt uppdrag
Hahah what. Hur fan kunde jag missa det när jag satt och kollade på liven?! Gud, blir orolig för min hjärna. Redan.

Såg klippet i appen nu. Hon var grym på att ta hatten och kalsongerna ju haha.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Dikmen kan åka hem till sitt YouTube och Kirsty vem är ens de förutom att hon är Jasmines syster? Idag hursom så suger årets val av studiosnack, hade inte spelat någon roll om det var kungen som satt där eller Måns Zelmerlöw hade valt vanliga avsnitt alla dagar i veckan.

Nej fan! Kirsty är kul med sin bitterhet och Dikmen kommer bjussa på underbara sågningar! Sluta titta vet jag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in