2021-02-17, 23:19
Medlem
Vittvinochkokains avatar
När Rodney gick in i huset sa han att han skulle knulla och ”mindfucka” sönder alla i huset. Han skulle sätta hjärnspöken i allihopa.

Luis tar mindgamet till nästa nivå, hahahaha. Jävlar vad det snurrar i skallen på björnen.

Har han demoner i skallen som jävlas eller ”mindfuckar” sina kompisar? 🧠👻

Luriga Luis 💩
2021-02-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Joel och Narcos får väldigt gärna lämna huset illa kvickt...

Hur kommer det sig förresten att katti, luis mfl diskuterar om jesper och ponne är mullvader? Har något särskilt hänt under dagen/kvällen?

Deras personligheter är så fake så dom tror att dom är fake Sen att de vetat saker om deltagarna och har extremt bra sammanhållning.
Hoppas åtminstone Jesper är mullvad. Ta in en snygg yngre kille istället. My little Ponne kan iofs följa med hem. Han kör stenhårt på att vara Sami Jacobsson fast fejk-pk.
2021-02-17, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De känner varandra för bra. Jesper bara skojar hela tiden. De hade med sig spel in något övriga inte fick ha.
Haha så man är mullvad för att man skojar alltså?? Konstig koppling. Vad för spel?
2021-02-17, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Ytterligare en till listan...
Simon och hans kompis blev pungkompisar i hans jacuzzi...

• Kan spela gitarr
• Legat med 25st. (Det blev 26 en minut senare)
• Blev av med oskulden som 13 med en 14-åring.
• Vann en tävling i skolan, bajsade på 30 sek.
• Flera hundra tusen views på ett tiktokklipp.
• Aldrig ätit vindruvor.
• Sprang i ekorrhjulet med knäna
• Köpt en jacka för 1000:-, nu värd 14.000:-
• Under sina sex år i sin lägenhet har han aldrig lagat lasagne
• 75% av hans inkomst går till krogen
• Han är rikspank, har -10 på kontot, senaste dragningen var Foodora
• Tror inte tjejer med smink kan dricka vatten
• Gav sitt ex klamydia i 3 olika hål samtidigt
• När han flyttade in i sin lägenhet för sex år sen, ställde han in en majonäsburk som är kvar än
• Tagit laxerande medel i fyra dagar så hans bajs var genomskinligt exakt som vatten...
• Har tics som härmar dialekter
• Har druckit sitt egna piss på en finlandsfärja och säger att han kan göra det i huset
• Underskattade motståndet i mario kart och slog sönder träbordet på fest
• Simon och hans kompis blev pungkompisar i hans jacuzzi...

Fan vad jag älskar att följa eran progress med den här listan, ni ger oss många bra skratt i Discord.
Men tyvärr så måste jag förstöra lite för er, Simon är inte mytoman. Jag vet inte om allting som
står med på listan stämmer, men väldigt mycket utav det stämmer.

Jag och Simon har varit vänner sedan högstadiet, det är jag och han som är "pungkompisar" eller "pungbröder" som vi kallar det.

Simon är rätt så musikalisk, han producerar musik och kan spela både gitarr och piano.

Historian om när han vart av med oskulden stämmer.

Han är en jävel på att bajsa snabbt, så att tävlingen stämmer det med.

Han har knappt lagat mat i sin lägenhet då han mer eller mindre lever på foodora, så det finns väldigt mycket rätter han inte har lagat

Majonäs burken har jag hållt, det är lite av en trofé.

Simon har haft problem med magen, han hade en period då han klagade på sin IBS dagligen. Jag vet inte hur hans skit såg ut efter all laxeringsmedel, men att han drack laxeringsmedel i flera dagar för att få en kamera uppkörd stämmer.

Jag vet inte om Simon härmar dialekter pga tics eller något annat, men han härmar dialekter konstant, och det är extremt jobbigt!

Stämmer även att han smakade på sitt piss på en ålandskryssning.

Simon är världens sämsta förlorare. Jag var inte med på festen då han slog sönder bordet. Men jag har varit med om liknande situationer.
2021-02-17, 23:21
Medlem
dznBots avatar
Jag har svårt att hitta nån att heja på i år... Dom verkar tävla i vem som är dummast och vet minst om livet. När blev det ballt undrar jag??

Såhär tycker jag än så länge.

Stefanie - stäng munnen
Emelie - du glömde hjärnan hemma
Luis - du är som en gammal LP-skiva som spelas på för långsam hastighet. Och varför så bitter på livet?
Jesper - 42 år eller 17?
Judith - verkar ok
Joel - överspelande räddhare, för mkt
Simon - eller Semen......
Pedram - vem är det?
Nardos - center of attention
Pontus - 80% ingenting men kul när han tjafsade emot Nardos tidigare
Katti - tycker ingenting, hon kommer nog ryka ganska fort
Therese - verkar ok än så länge
2021-02-17, 23:22
Medlem
__Alez__s avatar
Så jäkla tydligt man ser denna säsongs Sami, Glasman, Julia, Martin, Amilia och Mergim.

Skitsnack och gruppindelningar har börjat.
2021-02-17, 23:23
Medlem
MrsVanity1s avatar
Pedram ser ju dyngrak ut.
2021-02-17, 23:23
Medlem
Visst körde Glasman också med massa ordvitsar?
2021-02-17, 23:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha så man är mullvad för att man skojar alltså?? Konstig koppling. Vad för spel?

De fick in några spel i husbilen, vet inte vilka, som de tog med sig in i huset.

Sen tror de ju att BB styrt det hela med gruppindelningen och vilken grupp som vann för att de inte ska riskera att åka ut.
2021-02-17, 23:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Visst körde Glasman också med massa ordvitsar?

Jo, men inte på den här nivån. Han kan ju inte öppna käften utan att det är ett skämt. Har han sagt en seriös mening? "Hade jag ett papper hade jag A4fyrat"
2021-02-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Pedram ser ju dyngrak ut.

Haha mkt möjligt...han pratar mer nu iallafall 🤣
2021-02-17, 23:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja, mer varningar på tre dygn än på tre veckor förra säsongen. Visst vi ger dom lite mer tid. Det har känts som lite mer irriterat under dagen. Tess är nog inte så nöjd med Narkos.

Men hur många varningar innan det blir konsekvenser/straff?? Som dagens föräldraskap...hot, hot men ingen konsekvens..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in