Citat:
Ursprungligen postat av
Sir_K
Ytterligare en till listan...
Simon och hans kompis blev pungkompisar i hans jacuzzi...
• Kan spela gitarr
• Legat med 25st. (Det blev 26 en minut senare)
• Blev av med oskulden som 13 med en 14-åring.
• Vann en tävling i skolan, bajsade på 30 sek.
• Flera hundra tusen views på ett tiktokklipp.
• Aldrig ätit vindruvor.
• Sprang i ekorrhjulet med knäna
• Köpt en jacka för 1000:-, nu värd 14.000:-
• Under sina sex år i sin lägenhet har han aldrig lagat lasagne
• 75% av hans inkomst går till krogen
• Han är rikspank, har -10 på kontot, senaste dragningen var Foodora
• Tror inte tjejer med smink kan dricka vatten
• Gav sitt ex klamydia i 3 olika hål samtidigt
• När han flyttade in i sin lägenhet för sex år sen, ställde han in en majonäsburk som är kvar än
• Tagit laxerande medel i fyra dagar så hans bajs var genomskinligt exakt som vatten...
• Har tics som härmar dialekter
• Har druckit sitt egna piss på en finlandsfärja och säger att han kan göra det i huset
• Underskattade motståndet i mario kart och slog sönder träbordet på fest
• Simon och hans kompis blev pungkompisar i hans jacuzzi...
Fan vad jag älskar att följa eran progress med den här listan, ni ger oss många bra skratt i Discord.
Men tyvärr så måste jag förstöra lite för er, Simon är inte mytoman. Jag vet inte om allting som
står med på listan stämmer, men väldigt mycket utav det stämmer.
Jag och Simon har varit vänner sedan högstadiet, det är jag och han som är "pungkompisar" eller "pungbröder" som vi kallar det.
Simon är rätt så musikalisk, han producerar musik och kan spela både gitarr och piano.
Historian om när han vart av med oskulden stämmer.
Han är en jävel på att bajsa snabbt, så att tävlingen stämmer det med.
Han har knappt lagat mat i sin lägenhet då han mer eller mindre lever på foodora, så det finns väldigt mycket rätter han inte har lagat
Majonäs burken har jag hållt, det är lite av en trofé.
Simon har haft problem med magen, han hade en period då han klagade på sin IBS dagligen. Jag vet inte hur hans skit såg ut efter all laxeringsmedel, men att han drack laxeringsmedel i flera dagar för att få en kamera uppkörd stämmer.
Jag vet inte om Simon härmar dialekter pga tics eller något annat, men han härmar dialekter konstant, och det är extremt jobbigt!
Stämmer även att han smakade på sitt piss på en ålandskryssning.
Simon är världens sämsta förlorare. Jag var inte med på festen då han slog sönder bordet. Men jag har varit med om liknande situationer.