2021-02-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Blev osäker. Men nej inte grek.
Är dock säker på att F i intervjun från häktet i avsnitt 3 säger sig vara uppvuxen i Rinkeby.
Han verkar vara en fullavels psykopat.
För övrigt håller med, de fyller ut en 40 min dokumentär och upprepar allt. Igen å igen.
Ja de så mycket upprepningar av allt att det nästan blir komiskt. Men jag tycker ändå det var sevärt då jag alltid varit nyfiken på den kriminella världen och hur de lever/spenderar sina pengar och hur ytligt allt är.
Anyway han är alltså inte grek. Pratar sjukt bra svenska så jag antar han är typ tredje generations invandrare. Är han inte grek tippar jag på balkan iaf. Kroat kanske.
Någon är måste ju veta hans nationalitet?
Btw sjukt att han inte satsat på ett ärligt yrke då han verkar ha "talets gåva" att lyckas övertala andra och kan vara rätt trevlig (som de flesta psykopater är)
Citera
2021-02-17, 20:55
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karamellkungen12
Handlade inte hela härvan om 50 miljoner ?

Jo det stämmer , drygt 50 mkr är vad som sagts.
Citera
2021-02-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ja de så mycket upprepningar av allt att det nästan blir komiskt. Men jag tycker ändå det var sevärt då jag alltid varit nyfiken på den kriminella världen och hur de lever/spenderar sina pengar och hur ytligt allt är.
Anyway han är alltså inte grek. Pratar sjukt bra svenska så jag antar han är typ tredje generations invandrare. Är han inte grek tippar jag på balkan iaf. Kroat kanske.
Btw sjukt att han inte satsat på ett ärligt yrke då han verkar ha "talets gåva" att lyckas övertala andra och kan vara rätt trevlig (som de flesta psykopater är)

du märker ju att franco är mycket smart.. kanske geni

inte en chans att en vanlig ortenkriminell kommer på något sånt här

han är inte från balkan heller, han är antingen libanes eller syrian 100%
Citera
2021-02-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insider08
Enligt ett dokument som åklagarmyndigheten lämnade in i hovrätten var huset värderat till 61 miljoner svenska kr och bilarna till 5,4 miljoner kr

Inte fan köpte de villan? De hyrde väl den?
Citera
2021-02-17, 23:05
Medlem
EjSvensks avatar
Lite handlingar i detta mål vore intressant.... FUP och lite annat ,, Någon ?
Citera
2021-02-17, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rappy
Inte fan köpte de villan? De hyrde väl den?
Ja, den hyrdes.

Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Lite handlingar i detta mål vore intressant.... FUP och lite annat ,, Någon ?
FUPen är på 21000 sidor, så den får du nog beställa själv från tingsrätten. Om du tycker att du har råd med det...
Citera
2021-02-17, 23:23
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Ja, den hyrdes.

FUPen är på 21000 sidor, så den får du nog beställa själv från tingsrätten. Om du tycker att du har råd med det...
Ok det var ju en del... Nej det blir nog lite mastigt läsa igenom så många sidor men Francos förhör hade vare roligt och även Sebastjans...
Citera
2021-02-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Det fetstilta är inget annat än en seglivad myt.
Citera
2021-02-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ok det var ju en del... Nej det blir nog lite mastigt läsa igenom så många sidor men Francos förhör hade vare roligt och även Sebastjans...

finns det ingen som kan fixa fram fup alls? varför kunde fup finnnas på nästan allt förutom just detta

alla stora brott på flashback brukar finnas en fup på
Citera
2021-02-17, 23:55
Medlem
En sammanfattning kommer även att finnas tillgänglig och denna kan skickas med e-post. Om man vill beställa domen via USB eller sammanfattningen via e-post kan man anmäla det senast den 23 januari till: uppsala.tingsratt.e2@dom.se

Kostnaden för USB-minnet kommer att bli 148 kr om man hämtar det i tingsrättens reception och 159 kr om man vill ha det skickat per post. Man kan betala via faktura och ska vid beställningen ange fakturaadress. Sammanfattningen skickas kostnadsfritt.
Citera
2021-02-18, 00:05
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Den här Sebastjan har den mest pinsamma instagram jag någonsin snubblat in på... Är han efterbliven ? Han ser dessutom ut som ett startsnöre , stackars hen.

Haha ja herregud vilket Miffo! Han har skapat en officiell instagram i eget namn Han tycker typ han är kändis/filmstjärna , jag skulle inte vilja visa min röv ens i detta sammanhang! Killen ser ut och väga typ 40 kg , smittar somaliernas kroppsbyggnad av sig i Rinkeby !?

Edit : Sebastjan kanske lider av bulimi eller endast äter aloe vera.
Senast redigerad av KonstapelKlang 2021-02-18 kl. 00:13.
Citera
2021-02-18, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang
Haha ja herregud vilket Miffo! Han har skapat en officiell instagram i eget namn Han tycker typ han är kändis/filmstjärna , jag skulle inte vilja visa min röv ens i detta sammanhang! Killen ser ut och väga typ 40 kg , smittar somaliernas kroppsbyggnad av sig i Rinkeby !?

Edit : Sebastjan kanske lider av bulimi eller endast äter aloe vera.

Men snygg tjej har han!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in