Citat:
Ursprungligen postat av
realist1
Nix det missade jag helt.
Jag hade 17 olika poster med ungefär samma belopp, den ena gick upp den andra ner slutsumman runt + 2-3% fonderna har däremot gått som tåget gjort +59% på en av dom så varför inte bara köra där ?
Beror ju självklart på vad man investerar i. Kör man gubbaktier som rör sig enstaka procent per månad så går det ju långsammare, än om man kör högre risk, t.ex penny stocks.
Jag gick ut väldigt aggressivt och gick på high risk high reward, det har fungerat bra (tack för det). Fick också bullseye på AMC när jag köpte in mig den 22/1, och den 27/1 började pumpen, ca 500% reward. Lär inte hända igen, haha.
Prickade även in CCIV vid $28, som nu ligger i $55.
Tog även emot tips härifrån (GEVO från stocken!) och har hittat diverse andra aktier genom att hänga på Stocktwits. BNGO såg jag när den steg 1000% på en dag, läste om företaget och figured, why not. Det lönade sig nu när det blev 3x pengarna på 1 månad.
Men hey, det faller inte alla i smaken. Jag tror ändå att informationen finns där för alla, det handlar bara om att leta och läsa.
Kul att fonderna gått bra

Jag är själv inne på HSB Hållbarhets Energi som tickar på, höga förväntningar kommande åren.