Han blev frikänd för de kunde inte bevisa om dosen var dödlig som han injicerade i hennes hals eller om dödsorsaken berodde på något hon själv stoppat i sig. Tror de hittade tramadol i magsäcken eller nåt liknande.
Han kokade tramadol i en kastrull (hans ex var vittne till detta. samma tjej som körde honom till kvinnan som dog), han injicerade henne i halsen, förmodligen under tvång. Han la henne i badkaret för att det skulle se ut som ett självmord och lämnade även kvinnans dotter kvar ensam i lägenheten med sin döda mamma i flera timmar.
Det är ganska solklart att hans gärningar dödade kvinnan så släpp den diskussionen.
Borde det inte finnas tecken på motståndsspr på kvinnans kropp om han nu injicerade en tramadolspruta med tvång? Hade det inte funnits en massa andra stickspår och liknande. Folk tror att blattelito är någon hit an som långsamt kryper fram till tramhoran och hur smidigt som helst injicerar henne med tram. Tror snarare att det Isåfall var så att tramhoran var med på noterna men att Abbe möjligtvis ökade dosen en aning.
Jaha, jag trodde det stod uppe i vänstra hörnet om man använder sig av något filter.
Trodde han hade satt på sig linser 😂
Jag vet ju inte säkert så klart men jag tror det är något filter som gör det där. Inte för att det spelar så stor roll. Han är ju fortfarande lika störd
Jag vet ju inte säkert så klart men jag tror det är något filter som gör det där. Inte för att det spelar så stor roll. Han är ju fortfarande lika störd