2021-02-17, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah Katti, gullis ändå.
"Vi är de enda i Sverige som får sitta såhär och kramas. Vi är ju i himmelriket."

Jag gillar henne
Medlem
Var det såhär stimmigt förra året förresten? Hör fan inte vad någon säger för att alla mickar är på och alla pratar samtidigt och HÖGT. Eller var det inte det för att den enda som pratade var Amilia?

Får psykos. Är för mkt HSP för detta. Kommer inte palla kolla om det kommer vara såhär.
Bannlyst
Citat:
Hahah Katti, gullis ändå.
"Vi är de enda i Sverige som får sitta såhär och kramas. Vi är ju i himmelriket."

Rasta farmor kan börja med att krypa i hjulet...0
2021-02-17, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le-petit-Kommunist
Jag gillar henne
Efter hennes bikt om NaRnIa igår gör jag det också. Trodde hon skulle vara störig, men hon är rätt lowkey och chill.
2021-02-17, 13:07
Medlem
Citat:
Var det såhär stimmigt förra året förresten? Hör fan inte vad någon säger för att alla mickar är på och alla pratar samtidigt och HÖGT. Eller var det inte det för att den enda som pratade var Amilia?

Får psykos. Är för mkt HSP för detta. Kommer inte palla kolla om det kommer vara såhär.

Fick migrän av det igår och det hänger kvar lite idag. Ett jävla kackel helt enkelt... Minns inte att det var såhär förra året
2021-02-17, 13:10
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:

Ja det är ett jäkla kackel på folket i år, förra året var det mer enmansshow och regelrätta skrik.

Fick muta idag och det lär man få fortsätta med.
2021-02-17, 13:12
Medlem
xrlpyts avatar
Jesper och Pontus kör lite ordvitsar, men de måste förklara skämten för ungdomarna hela tiden. Nardos visar prov på ett sällsynt ögonblick av självinsikt när hon säger "jag, Emelie och Joel är utloggade just nu"
2021-02-17, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Kul ändå att Joel gick ut med att var homogay på sociala medier och hans far svarade något i stil med: ”du är död för mig” - precis i samband med att han blivit klar för BB21 för att söka tröst i snyftande emojis och hjärtan i sin inkorg.

Hade han inte varit aktuell för BB21 hade han suttit hemma och fortfarande ljugit för sin pappa om att han inte är bög.

”jag ska ringa bris” vuxna bebis, bris är BARNENS rätt i samhället.

Är detta fint eller sjukt? 🥺🥴

Joels föräldrar är romer från Balkan som konverterat från islam och blivit pingstvänner. Inte lätt att komma ut som gay med den bakgrunden.
2021-02-17, 13:14
Medlem
__Alez__s avatar
Dra igång tävlingen dåå... Ständigt denna väntan.
2021-02-17, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantAsta83
Joels föräldrar är romer från Balkan som konverterat från islam och blivit pingstvänner. Inte lätt att komma ut som gay med den bakgrunden.

Visste inte det, han blev genast mycket intressantare
2021-02-17, 13:15
Medlem
haha THERESE hatar verkligen narkos varje gång hon öppnar käften
2021-02-17, 13:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha THERESE hatar verkligen narkos varje gång hon öppnar käften
Hahaha, skulle precis kommentera Therese min när Nardos började hålla låda. Hon är så jävla done med henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in