Citat:
Ursprungligen postat av
sting4488
Hur fan kan nån sova i sovrum1 när nån snarkar så??????
Citat:
Ursprungligen postat av
DonTrump
Helt otroligt.
Kattis om någon behöver Luis maskin.
Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Vem begår mord på Katti innan dag 12?
Fattar inte varför det blev så att hon sov kvar i sovrummet, hon sa ju i bikten att hon definitivt inte skulle det på grund av att folk påverkades av hennes snarkningar. De kanske skulle öppna upp uppdragsrummet åt henne, ljudisolerad och allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
PulladSork
Snarkningarna är en helt annan nivå. Hur kan Peddo ligga kvar i det där rummet?
Ja det där var ingen lek! Nog för att min gubbe drar timmerstockar men det är ju som en spinnande kattunge i jämförelse.
Jag hade blivit vansinnig. Som att försöka sova när någon drar en vinkelslip i sänggaveln.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goby666
Efter den här dagen förutspår jag att Narkos kommer bli mer o mer utfryst av övriga deltagare. Hon vill väl o försöker. Hon tjafsar inte bara för att tjafsa som många misstänkte innan. Men hon är totalt socialt handikappad. Hon kan inte lyssna in en situation utan istället höjer hon rösten mer o mer tills man tvingas lyssna på henne. Det kommer börja med smågrejjer som idag med Katti o Pontus. Sen eskalera till ett större bråk där övriga deltagare tar parti för den andre. Det kommer hon inte kunna ta. Kommer bli knäckt o gråta. O när hon inte får förståelse från nån av dom andra så lämnar hon självmant.
Du är nog jäkligt nära sanningen där. Ett mycket tänkbart scenario.
MVH/Gnomegirl.