2021-02-16, 02:13
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja! Det är ju William Spetz han påminner extremt mycket om. Jag tycker ändå att han är roligare än vad han framstår av de fem minuter jag tittade på hans Instagram.

Sjukt svår mening för mig. Menar du att han är roligare på instagram än vad han framstår som hittills i huset, eller tvärtom?
2021-02-16, 02:15
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Blir väl inget drama idag.

Vem startar första bråket? Simon säger något olämpligt till bögpojken som börjar lipa och sen börjar folk bråka?

Simon vs Barbados 100%.
2021-02-16, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Simon vs Barbados 100%.

+1 😁
2021-02-16, 02:18
Medlem
Citat:
Sjukt svår mening för mig. Menar du att han är roligare på instagram än vad han framstår som hittills i huset, eller tvärtom?
Sorry, efter lite vin och sömnlöshet så tappar jag det. Av det jag sett av honom i huset verkar han roligare än det lilla jag sett på instagram. Men det återstår och se.

Är det någon som har en favorit ännu? Och varför filmar de in i en vägg i husbilen? Kan vi inte få se dem? Trist att höra deras prat men se en glasvägg och en arm spegla sig i den...
2021-02-16, 02:18
Medlem
MrsVanity1s avatar
Bögen i badrummet : det är så fantastiskt med hudvårdsrutiner ,man blir så glad !
2021-02-16, 02:20
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Sorry, efter lite vin och sömnlöshet så tappar jag det. Av det jag sett av honom i huset verkar han roligare än det lilla jag sett på instagram. Men det återstår och se.

Är det någon som har en favorit ännu? Och varför filmar de in i en vägg i husbilen? Kan vi inte få se dem? Trist att höra deras prat men se en glasvägg och en arm spegla sig i den...

Jag skulle säga Luis, Kattis, Pedram och Therese kanske. De som är lite äldre helt enkelt. Trodde jag skulle störa mig hårt på Kattis och Luis men de har överraskat positivt.

Simon gör mig bokstavligen förbannad.
2021-02-16, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Årets upplaga är så kass så man t.o.m saknar Amilia och Mergim 😱😱
Det kommer ju komma in flera till.
2021-02-16, 02:27
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Fick psykos när jag försökte lista ut om du tyckte han var rolig eller ej, så tack för klargörandet.
Tycker hans roll som "barn" i gruppen behövs för mixens skull. Lite som Mergim förra året, dock helt olika personligheter, Joel verkar ju genomsnäll.
2021-02-16, 02:31
Medlem
Citat:
Fick psykos när jag försökte lista ut om du tyckte han var rolig eller ej, så tack för klargörandet.
Tycker hans roll som "barn" i gruppen behövs för mixens skull. Lite som Mergim förra året, dock helt olika personligheter, Joel verkar ju genomsnäll.
Om du får en psykos av det ska jag hädanefter enbart skriva i gåtor. 😂😘

Hur många censurer är vi uppe i nu? Bådar icke gott när väl deltagarna kommer igång på riktigt. Men nu är det väl dags att sova. Trodde att förra vårens bb och Corona förstörde mina dygn men ett år senare är varken coronasituation eller mina rutiner bättre.
2021-02-16, 02:32
Medlem
MrsVanity1s avatar
Tror inte dom kommer ligga vaken lika länge som förra året aka ingen Amilia som surrar som en galning till kl 4- 5 så anty såg i kors.
2021-02-16, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeongsin
Han säger ju fan inte ett ord, hur fan ska han få henne på fall?

Vad va det jag sa ✌️
2021-02-16, 02:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Peddram och Emelie kommer bli husets första kärlekspar, utan att knulla 🥴🥴

✌️👏✌️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem