2021-02-16, 01:41
Medlem
Sir_Ks avatar
Får Nicky Sthlm vibbar av Simon... om någon kommer ihåg honom och hans feta rap

https://www.youtube.com/watch?v=Z00BNIEgn38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Simon : jag hr aldrig ätit vindruvor,det är första ggn....men lägg av för faaan !

Som sagt, ruggig mytoman. Stora mörka karln känns ändå som att han genomskådade det totalt och sa lite bra saker där, han kommer nog tränga in honom i ett hörn framöver!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tycker lite att det förlorar all charm att deltagarna inte är isolerade på var sitt hotellrum när årets deltagare släpps. Med tanke på det digitala samhället vi har. Mer än hälften av alla "hej jag heter blabla" när de kom in i huset känns så fejk då de flesta garanterat redan visste om varandra?
Precis! Innan en av censurerna sa någon av dem något så det var självklart att de sett vilka som skulle komma in. Tror någon frågade skåningen om hon var Woodies syster, och det var innan systern kommit in. Förvånar mig inte om de umgåtts på hotellet. Så har de ju varit på Robinson, att de varit på samma ställe innan och umgåtts fast produktion sagt att de inte får. Men de har väl knappast varit inlåsta och övervakade på hotellet innan huset.
2021-02-16, 01:42
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Typiskt hela forumet har bitchat i ett helt år om att man bara ska ta in okända färskingar så gör dom det och du ska ändå säga att Jesper som gjort tv program förut är favoriten?!

Ja men han gör vettigast intryck.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Simon : jag har aldrig ätit vindruvor,det är första ggn....men lägg av för faaan !
Tänkte detsamma. Låter helt sinnessjukt att man aldrig skulle smakat på en vindruva.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Typiskt hela forumet har bitchat i ett helt år om att man bara ska ta in okända färskingar så gör dom det och du ska ändå säga att Jesper som gjort tv program förut är favoriten?!

Blir ju lättare att ha Jesper som favorit då vi inte lärt känna övriga ännu.
Bannlyst
Ingen snickare, ingen Sami, ingen Glasman, ingen Olga, ingen studsande lättskrämd Lennie Hansson, det här kommer bli 100 låååånga dagar 👎
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja likheterna mellan honom och Amandus/Nicky Sthlm verkar onekligen vara mer än bara fysiska.

Känns som att Jesper kommer att tjata hål i huvudet på alla deltagarna om hur kär han är i sin flickvän. Så intressant, berätta mer Jeppe.

Just ja, Nicky! Han var ju den värsta av alla!

Charmen med big brother, osäkra människor som ljuger för att bli omtyckta, men vi som beskådar ser igenom det direkt
2021-02-16, 01:43
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis! Innan en av censurerna sa någon av dem något så det var självklart att de sett vilka som skulle komma in. Tror någon frågade skåningen om hon var Woodies syster, och det var innan systern kommit in. Förvånar mig inte om de umgåtts på hotellet. Så har de ju varit på Robinson, att de varit på samma ställe innan och umgåtts fast produktion sagt att de inte får. Men de har väl knappast varit inlåsta och övervakade på hotellet innan huset.

De har haft sina telefoner fram till lördag kväll eller söndag morgon så de har vetat om de andras namn och hur de ser ut men de har absolut inte träffats förrän i huset idag
2021-02-16, 01:44
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tycker lite att det förlorar all charm att deltagarna inte är isolerade på var sitt hotellrum när årets deltagare släpps. Med tanke på det digitala samhället vi har. Mer än hälften av alla "hej jag heter blabla" när de kom in i huset känns så fejk då de flesta garanterat redan visste om varandra?

Verkligen! Tycker även deltagarnas kontakt med omvärlden efter att ha blivit presenterade i förtid blir farlig på något sätt.
2021-02-16, 01:44
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ingen favorit precis. Knarkos barbados stör jag mig på
Själv?

Inte heller riktigt fastnat för någon ännu. Känns som alla är lite all over the place såhär i början, sen slappnar en del av lite mer och blir sig själva.

Stör mig på i princip dom flesta just nu.
Och därför känner jag att det nog är dags att försvinna ner i nattmössan.

God natt!
2021-02-16, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Minns jag fel..Men under Big brothers good old days satt de väl isolerade på hotell minst 48 h innan de gick in i huset?
Ang Woodie kommenteraren... det har påtalats åtminstone två gånger innan hon själv sa att hennes syster varit med i dokusåpor. Så jo..vetskap om varandra hade de GARANTERAT!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in