2021-02-14, 15:02
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Nardos - "SD är värre än HITLER"

https://www.youtube.com/watch?v=9ws7HRYAmoM

Nämen fy fan vilken nasal röst. Cmore lär nog inte göra några extra miljarder denna säsong. Vill folk verkligen se sånt här??
2021-02-14, 15:03
Medlem
Citat:

Ett rejält stolpskott, alltså.
2021-02-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Ett rejält stolpskott, alltså.

Tror jag väntar med att titta tills hon är utröstad. Jag klarar verkligen inte av hennes tillgjorda, överdrivna och högljudda personlighet.
2021-02-14, 15:11
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Blev lite besviken att det fortfarande är uppdelade rum, men tycker väggarna var snyggare än förra året ändå!

Bakgården har de piffat till och faktiskt ansträngt sig lite med i år, ser inte ut som en parkeringsplats längre.

Resten är i stort sett oförändrat men det är ju ingen chock med tanke på vad kalaset kostade.

Länkar kanske?? Eller det är för mycket begärt??
2021-02-14, 15:32
Medlem
En "kompis"/bekant la ut på Instagram att hen traskade runt i BB-huset för en timme sedan. Måste ju känna någon i produktionen eller något??? Gick absolut en liten ilning av avundsjuka genom min kropp. Hade ju varit mäktigt att få skåda Patzys penisavtryck i soffan med egna ögon. De kanske bytt ut kuddarna iofs. Hoppas inte.
2021-02-14, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Skämtar ni, dom passar ju i farmen, inte Big Brother 🤮🤮🤮🤮🤮
Kan vi inte få lite snyggare deltagare? Ska man behöva må illa över deras utseende? 🙀🙀🙀
2021-02-14, 16:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=9ws7HRYAmoM

Jag har en känsla av att detta anses som sant i hennes bekantskapskrets, vilket egentligen är ett bevis för hur delar av Sverige ser ut idag. Eller som Eva och Ewa uttrycker det "Ding Dong".
2021-02-14, 16:45
Medlem
Citat:
Blev lite besviken att det fortfarande är uppdelade rum, men tycker väggarna var snyggare än förra året ändå!

Bakgården har de piffat till och faktiskt ansträngt sig lite med i år, ser inte ut som en parkeringsplats längre.

Resten är i stort sett oförändrat men det är ju ingen chock med tanke på vad kalaset kostade.

Fast säg en säsong av Big brother då rummen inte varit uppdelade? Det var ju inte det som BB föll på förra året, utan det var ju tillåtelse av paktsnack som gjorde det tråkigt.
2021-02-14, 16:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Länkar kanske?? Eller det är för mycket begärt??
Ja det är det verkligen! Jag svarade ju en annan person som kommenterade huset. Finns på tv4.se eller BBs instagram.
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Fast säg en säsong av Big brother då rummen inte varit uppdelade? Det var ju inte det som BB föll på förra året, utan det var ju tillåtelse av paktsnack som gjorde det tråkigt.
Har faktiskt hänt! Men oavsett så har det aldrig varit så uppdelat mellan rummen som förra året, pga den tillåtna paktningen. Hoppas inte på en repris.
2021-02-14, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ja det är det verkligen! Jag svarade ju en annan person som kommenterade huset. Finns på tv4.se eller BBs instagram.
Har faktiskt hänt! Men oavsett så har det aldrig varit så uppdelat mellan rummen som förra året, pga den tillåtna paktningen. Hoppas inte på en repris.

Det fina med det var team Rainbow.
2021-02-14, 17:11
Medlem
Citat:
Ja det är det verkligen! Jag svarade ju en annan person som kommenterade huset. Finns på

vet inte om det funkar från mobilen

https://instagram.com/bigbrother_polisen?igshid=i154ndr0w33j

men har är ett konto med bilderna
2021-02-14, 17:14
Medlem
Citat:

Vilken säsong skulle det vara inte ha varit uppdelade sovrum i då menar du? För det har nog inte hänt...Som sagt delade sovrum är bara bra, att tillåta pakter är riktigt tråkigt däremot.
Senast redigerad av Tjejenduvillha 2021-02-14 kl. 17:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in