Citat:
Ursprungligen postat av
BlizzardKing
Varför åter ställa en fråga du redan fått svar på?
Du får fråga berörd personal själv, inte undertecknad. Jag skiter i eventuella prispengar och det gör nog dom flesta seriösa människor också. Men du kan väl försöka göra anspråk på dom?
Ja nu svarade du ju inte riktigt på frågan sist, utan du med enligt egen uppgift, ditt överlägsna intellekt, raljerade bara över den. Precis som nu.
Jag gör jämförelsen med belöningen för Palme mordet, där hundratals försökt få ta del av belöningen. Här är det helt plötsligt ingen som försöker få belöningen.
Bara en tanke, men kan det vara så att både du, och övriga som hävdar att de sitter på bevis för valfusk, faktiskt vet att dessa bevis inte håller? Bara en tanke!
Men menar du på fullt allvar att du utöver ditt överlägsna intellekt också sitter på så stora tillgångar, att det inte finns några hål att stoppa ca 10 M SEK, imponerande.
Själv kan jag inte kräva ut denna belöning, då jag då medvetet skulle begå ett brott, dvs att jag föra fram falska bevis för min egna vinning skull. Vill undvika att sättas i amerikansk fängelse. Så är det med det.