2021-02-13, 19:39
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Det är ju han fullblods psykopaten sebastian som gjord för ett fan konto av sami. Sen när sami inte gav tack efteråt tappade han förståndet totalt och började bara posta om sig själv på ett fan konto. Nu har han switchat om det till bbnyheter men blandar in sig själv o hans tragiska liv. Fyfan va obehaglig.

Av det jag såg så är det inte konstigt, anser jag, att han postat en del om sig själv.
Detta eftersom det fanns gott om följare som var nyfikna på vem han var och visade uppskattning och värme mot honom. Flera önskade att han skulle söka till BB.
Kul för honom om följare fått honom att må bättre?!
2021-02-13, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
https://www.instagram.com/eemeliesvenssonn/?hl=sv
här har vi en till deltagare

En söt och vanlig tjej.
2021-02-13, 20:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
En söt och vanlig tjej.
Söt? hon är jävligt ful skulle jag vilja säga, ful o dryg... kommer vara en jassa 2.0
2021-02-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
https://www.instagram.com/eemeliesvenssonn/?hl=sv
här har vi en till deltagare

Ser inte ut att vara henne: https://i.imgur.com/AZTrvDn.jpg
2021-02-13, 21:24
Medlem
Gallagherss avatar
Äntligen en ny säsong. Man blir väl besviken som vanligt.
Tar gärna PM till discorden om det är någon uppe som i våras.
2021-02-14, 00:01
Medlem
Har läst lite om att jesper fröidh ska in i huset. Väldigt lik Sami på det sättet att han verkar obrydd om det mesta i livet. Har t.ex. tatuerat in massa namn på barer i Thailand bara för att få gratis bira. Kommer i håg detta när han var med i paradise hotel.
Vad tror ni nya Sami?
Senast redigerad av Golfjohan1992 2021-02-14 kl. 00:10.
2021-02-14, 01:04
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golfjohan1992
Har läst lite om att jesper fröidh ska in i huset. Väldigt lik Sami på det sättet att han verkar obrydd om det mesta i livet. Har t.ex. tatuerat in massa namn på barer i Thailand bara för att få gratis bira. Kommer i håg detta när han var med i paradise hotel.
Vad tror ni nya Sami?
Läste det och drog en lång suck. Minns att han var lite sinnesslö i PH så det kan ju vara underhållande åtminstone.
2021-02-14, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Shit vad har hänt med dig? Legenden Malmens1 - från att skriva om bajs och "glassjudden" till att gräva deltagare och langa SMILEYS!

Hängde du upp Jullans studentskylt på väggen hemma förresten? Tror du hon hade gett dig den om hon visste att du är djurplågare?

mvh

Så det var malmens med skylten, hahaha. Brukar han plåga djur?
2021-02-14, 02:14
Medlem
Det verkar som att de som gissar har tappat förmågan. Inga verkar stämma om man jämför trailern med deras instagram-selfies.
2021-02-14, 08:20
Medlem
Hoppas att folk inte får för sig att skicka ut de som skapar drama. Folk har en tendens att tycka de är irriterande, skicka ut dem för att sedan klaga på att de som är kvar underhåller oss med att spela finns i sjön och blir bästisar med varandra.

Med andra ord så måste vi hålla ihop och hålla kvar de få idioter de skickar in för att få lite underhållning. Enade mot mammagruppen på facebook!
2021-02-14, 09:26
Medlem
Nardos ifrån TJAFS ska vara MED (den jobbigaste där) ... Skjut mig... Tv4 har verkligen förstört hela Big Brother och borde inte ens få producera de. Nej, det blir bojkott för mig i år.
2021-02-14, 09:55
Medlem
herpesvårtas avatar
Ska bli riktigt intressant vem som blir favoriten tillika diskussionsämnet i år, känns omöjligt att tippa när man kollar deltagarna. Känner inte direkt wow inför någon av dom men man lär nog TYCKA någonting imorgon vid 23:30.

Brukar de avslöja alla deltagarna innan de går in i huset? Jag måste helt ha förträngt det. Skittråkigt ju.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in