Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Jag trodde Sverige inte haft några restriktioner att tala om enligt er sängvätare. Men det var ju bra att Sverige lyckats få ner smittspridningen så pass mycket att man undvikit mångdubbelt med dödsfall. Låter som vad man nu gjort varit väldigt effektivt.
Hur ska du ha det?
Sen är det ju så att restriktioner dödar betydligt fler än vad förkylningen gör, globalt. På kort sikt men framförallt på lång sikt. Det klarar dock inte hjärntvättade nervvrak som du själv av att ta in. Det blir så när rädsla tar över ens amygdala. All förmåga till rationellt tänkande blockeras. Patetiskt och sorgligt att skåda.
Men spring och göm dig under sängen du. Jag kan höra av mig när regeringen och WHO kan garantera att livet är 100% riskfritt, så kan du komma ut då

Varje åtgärd hjälper såklart.
Vi gjorde fortf för lite.
Imponerande att inte fatta det.
Har upprepat en miljard gånger nu- men jag förstår att jag måste göra det då du verkar efterbliven- Jag. Är. Inte. Rädd.
Hahahahah det sorgliga att skåda är att folk tror att fler dör av att hålla avstånd och ha lite trist ett tag.
Säg mig min vän- hur många har dött i Italien och UK under nerstängningarna? Ändå gått ett år nu.
Eller kommer det sedan?
Snacka om att vara sängvätare.
”Hjääälp mamma saker är inte som vanligt ett litet tag buhuuu”
HAHAHAHAHA