2021-02-12, 22:15
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Hur många av dessa hundratals vittnen har kontaktat USPIS eller FBI för att rapportera röstfusk? Det är offentligt så en Googling borde räcka för dig.
Kan någon vuxen i din närhet hjälpa dig med att förstå ovanstående?
Svaret har du fått. Något annat får du inte. Prata med dina förmyndare. Någon måste glömt att ge dig din medicin.

Varför tror du att att hundratals vittnen ljuger, men inte mainstreammedia?
2021-02-12, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Varför tror ni att att hundratals vittnen ljuger, men inte mainstreammedia?

Ser gärna ett svar på denna enkla fråga i morgon bitti. Kan ni inte svara på denna fråga bevisar ju det att ni helt och hållet saknar argument. Ni har ingenting, helt enkelt.

Vi har en president i Vita huset som vann valet. Det är du som har ingenting Krya på dig!
2021-02-12, 22:16
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Kan du bevisa att han verkligen menade det du säger?
Kan du bevisa att det inte förekommit valfusk?

Precis!
2021-02-12, 22:18
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Hur många av dessa hundratals vittnen har kontaktat USPIS eller FBI för att rapportera röstfusk?
Svaret har du fått, min gosse.

Dock saknar jag ditt svar på min enkla fråga:

2021-02-12, 22:18
Avslutad
Citat:
Svaret har du fått. Något annat får du inte. Prata med dina förmyndare. Någon måste glömt att ge dig din medicin.

Haha så du hittade inga Krya på dig
2021-02-12, 22:19
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Varför tror ni att att hundratals vittnen ljuger, men inte mainstreammedia?

Ser gärna ett svar på denna enkla fråga i morgon bitti. Kan ni inte svara på denna fråga bevisar ju det att ni helt och hållet saknar argument. Ni har ingenting, helt enkelt.

Jag tror inte något vittne ljuger. Men jag tror inte det dom vittnar om har någon betydelse. Ett vittne som påstår att han kört 225000 ballots med Biden förkryssad tror säkert att han kört nämnda ballots i sin lastbil. Men frågan är vad man kan göra med hans vittnesmål. Hur påverkar det valutgången att köra runt med ballots i en lastbil? En ljudanläggning med dåligt ljud i en rösträkningslokal, säkert sant. Jag tror alltid på samma sätt på MSM. Vad är skillnaden om jag inte tror på dom?

Mike Pence
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-02-12 kl. 22:22.
2021-02-12, 22:19
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Det räcker nu. Jag vet inte om du har något slags breakdown eller om du bara trollar ,men det räcker nu.
Jag bestämmer när det räcker för mig så får du bestämma när det räcker för dig. OK?

2021-02-12, 22:20
Avslutad
Citat:
Kan du bevisa att det inte förekommit valfusk?

Precis!

Ja det kan jag Biden är president och valet är över för länge sedan. Men du fortsätter att må dåligt märker ja men du, krya på dig
2021-02-12, 22:21
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Vi har en president i Vita huset som vann valet. Det är du som har ingenting
Ja, det måste vara för att jag inte har någonting som ni inte kan svare på enkla frågor eller debunka något av det jag säger. Skrattretande, minst sagt.
2021-02-12, 22:22
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Haha så du hittade inga Krya på dig
Gör medicinen så du får läs- och förståelsesvårigheter?

2021-02-12, 22:24
Avslutad
Citat:
Ja, det måste vara för att jag inte har någonting som ni inte kan svare på enkla frågor eller debunka något av det jag säger. Skrattretande, minst sagt.

Allt är besvarat och debunkat för 2 månader sedan Vi normala har gått vidare, men trolla du på, du lurar säkert någon i släkten
2021-02-12, 22:26
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Det är inte lätt för pojkarna att debunka det du säger när du inte säger något. Rudy har däremot debunkat allt änsålänge då han inte dragit något till domstol. Direkt när han hittar något som han inte debunkat går han till domstol och hävdar valfusk.

Mike Pence

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in