Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Vilka vacciner tänker du på då? Om du jämför med mpv-vaccinerna så räddar de betydligt fler än som skadas, alla svenska barn får dessa istället för sjukdomar som ger oerhört lidande och död. Utan vacciner är jorden ett enda elände med sjukdomar och för tidig död, skruva tillbaka tiden ett par hundra år så ser du att medellivslängden var hälften mot nu.
Ja alla vacciner kan medföra hälsorisker, mer eller mindre, där mRNA-vaccinet är klarat värst skulle jag tro.
Du har dessutom helt glömt bort antibiotika, det är ju främst antibiotika som är det stora medicinska miraklet under förra århundradet.
Nu försök du syfta på att den ökade livslängden beror på endast vacciner, medans vacciner ofta/alltid innehåller gifter och allergener, likväl.
Och på tal om sjukdomar, i dagens värld så övervaccineras barn, betänk att de är helt försvarslösa, så det är kriminellt att vaccinera barn för massor av nya påhittade "risker" (sjukdomar) , det anser jag iallafall, eftersom det här har medfört att enorma mängder sjukdomar exploderat i antal under 1900-talet, och även i början av 2000-talet, det kan vara frågan om astma, cancer, matallergi... etc. Många sjukdomar som i stort sett inte fanns förut.
Så
idag vaccineras många människor för att få sjukdomar, eftersom de övervaccineras systematiskt, och inte som det borde vara, vaccineras med beprövade rena vacciner mot sjukdomar.
mRNA-vaccinet mot corona är inte beprövat, så jag anser att det är ett medicinsk experiment på en ofantligt stor andel oinformerade människor.
Djurstudierna kring mRNA-vaccinet är beräknade att vara klara först 2023, så snacka om att läkemedelsföretagen och deras ärendepojkar/flickor (Rosenbadpolitikerna) gått händelserna i förväg.