2021-02-12, 13:51
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taster987
Skumma händelser i New Hampshire.
Dominion-maskiner ändrade röster från Republikaner till Democrats
https://rumble.com/vdrbav-exclusive-new-hampshire-dominion-owned-machines-removed-6-of-votes-from-eac.html
1. Det var inte Dominion-maskiner.

2. De 300 rösterna som tillkom på republikanerna hade aldrig skannats överhuvudtaget vid första räkningen, så det är lite konstigt att skylla det på maskinerna. Exakt varför de inte skannades först gången är inte helt klart, men det har snackats om att dessa röster lades i ett separat rum för de som vägrade ha munskydd på sig och därefter tappades bort på något sätt. Utredningen pågår väl fortfarande där.
2021-02-12, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
LOL! Jag kan naturligtvis inte svara exakt på vilka personer som blivit hotade. Det kan nog bara de inblandade, vilket borde varit en självklar slutsats även från din sida. Men att hot förekommit vet vi. Räcker det inte med mutor brukar hot bli nästa steg.

Jag länkade till ett antal domar, men jobbet får du göra själv.

Vad betyder: "att uttrycka kränkma"

Du har ju inte ens läst dina länkar själv. Då skulle du förstå att inget valfusk har skett från demokraternas sida och att det hela har gått rätt till rättsligt. Prova läs dina länkar själv.
2021-02-12, 13:53
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
LOL! Jag kan naturligtvis inte svara exakt på vilka personer som blivit hotade. Det kan nog bara de inblandade, vilket borde varit en självklar slutsats även från din sida. Men att hot förekommit vet vi. Räcker det inte med mutor brukar hot bli nästa steg.

Jag länkade till ett antal domar, men jobbet får du göra själv.

Vad betyder: "att uttrycka kränkma"

Ok. Så du kan inte nämna en enda domare som dömt mot Trump pga hot, men "vi vet ändå". 👍

Ja, jag såg någon lista på domar. Men det är samma sak här alltså, dvs du vill inte vara specifik? "Vi vet ändå". 👍

Kränkma grejar du om du tänker lite.
2021-02-12, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Ok. Så du kan inte nämna en enda domare som dömt mot Trump pga hot, men "vi vet ändå". 👍

Ja, jag såg någon lista på domar. Men det är samma sak här alltså, dvs du vill inte vara specifik? "Vi vet ändå". 👍

Hen säger inte mer för att hen har inte läst sina egna länkar. Tycker hen kan göra det jobbet först.

Nu är Trump under utredning för valfusk i Georgia i alla fall.
2021-02-12, 14:05
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hen säger inte mer för att hen har inte läst sina egna länkar. Tycker hen kan göra det jobbet först.

Nu är Trump under utredning för valfusk i Georgia i alla fall.

Nej, det verkar som att sektledarens smoke and mirrors funkat alldeles utmärkt på sina får. Bomba på med anklagelser bara, vad som helst, spelar ingen roll hur tramsiga dom är. Tillräckligt många kommer att bli impade över att det är så mycket, och om allt avfärdas i domstolarna skyller vi bara på att systemet är korrumperat!
Det funkade ju med valmyndigheten, alla valobservatörer, valansvariga, justitieministern...dom köper vad som helst bara det skrivs i versaler på Twitter.
2021-02-12, 14:07
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
1. Det var inte Dominion-maskiner.

2. De 300 rösterna som tillkom på republikanerna hade aldrig skannats överhuvudtaget vid första räkningen, så det är lite konstigt att skylla det på maskinerna. Exakt varför de inte skannades först gången är inte helt klart, men det har snackats om att dessa röster lades i ett separat rum för de som vägrade ha munskydd på sig och därefter tappades bort på något sätt. Utredningen pågår väl fortfarande där.
Men var det mjukvara från Smartmatic?

Och sedan de övertygande orden:

"Exakt varför ... är inte helt klart, men det har snackats om"

Är det inte det det hela handlar om, mest snack och mindre verkstad?

Men så är det nog, utredningen/utredningarar pågår fortfarande.
2021-02-12, 14:11
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det här är det tyngsta beviset för valfusk. Men det som är konstigt är varför Rudy inte drog det till
domstol.

1. Kräver lagen "poll watchers"?
2. Är fusket tillräckligt stort för att vända valet?
3. Om det var en "democratic poll watcher" som blev hindrad i sitt uppdrag, är det givet att
DJT förlorade på det?

Jag tror Rudy gör rätt i sina val med det han dragit till domstol, alla bevis är inte tillräckligt allvarliga
för att vända valet helt enkelt.

Mike Pence
I vilket fall har uteslutningen varit sakfrågan i många 'hearings'.

1. Jag vill minnas att lagen ger rätt till valobservatörer från bägge parter.
2. Det ser så ut av bevisen att döma.
3. Beror nog på individen.
2021-02-12, 14:13
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Du har ju inte ens läst dina länkar själv. Då skulle du förstå att inget valfusk har skett från demokraternas sida och att det hela har gått rätt till rättsligt. Prova läs dina länkar själv.
LOL! Myndigt svar!

Det har fuskats något så otroligt mycket att detta val kommer att gå till historien som det val som förvandlade USA från demokrati till diktatur.
2021-02-12, 14:16
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten

Menar du på fullt allvar att du inte känner till alla de hot som riktats mot personer som vittnat och andra inblandade som vet att det fuskats?

Dina försök att misskreditera min person kanske går hem hos dina likasinnade, men inte hos mig.

Nej, jag har aldrig hört ordet "kränkma".
2021-02-12, 14:28
Avslutad
Citat:
Är det jag som viftar bort Frankfurtservern nu? Nä, det är faktiskt ni, maktelitens (betalda?) aktivister som tycks tro ni gör mänskligheten en tjänst, när det i själva verket är tvärtom, ni viftar bort servern med trams som att den inte existerar. Det kan ju möjligen vara sant, men varför inte vänta och se, i stället för att fortsätta tramsa med påståenden du inte vet ett skvatt om om de stämmer? Du kanske borde tänka på att du knappast vinner några röster med obekräftade påståenden?

Trumps advokater har sällan eller aldrig getts chansen, men i de fall det hänt har de faktiskt vunnit. Och en del mål är uppenbarligen inte klara ännu. Länk har postats i tråden. Här kommer den igen så kan du själv läsa:

http://wiseenergy.org/Energy/Election/2020_Election_Cases.htm

Jaha? Bevisen har debunkats av ett antal jäviga aktivister? Skulle knappast tro det.

Jag diskuterar gärna i sak, men inte med clowner vars främsta mål är osaklighet och karaktärsmord.

Det har debunkats även av de flesta alt right sajter du runkar till, men du verkar ha svårt att förstå det..
Trumps advokater hade alla chanser i världen att ta fram sina cases som VALFUSK men man valde att INTE göra det. Igen något du har svårt att förstå för det är precis det dina egna länk bevisar.

Krya på dig nu och hoppas du kommer bra bra någon dag framöver.
2021-02-12, 14:35
Medlem
DonaldTrummps avatar
1. Kräver lagen "poll watchers"?
2. Är fusket tillräckligt stort för att vända valet?
3. Om det var en "democratic poll watcher" som blev hindrad i sitt uppdrag, är det givet att
DJT förlorade på det?

Citat:
I vilket fall har uteslutningen varit sakfrågan i många 'hearings'.
1. Jag vill minnas att lagen ger rätt till valobservatörer från bägge parter.
2. Det ser så ut av bevisen att döma.
3. Beror nog på individen.

1. Ja det får finnas men det är inte detsamma som att det måste.
2. Avsaknaden av "poll watchers" ger inte automatiskt DJT valsegern.
3. Tveksamt svar där. Du måste tänka dej in i Rudys situation i domstolen.

Det handlar inte om valfusk eller ej utan om fusket varit tillräckligt stort för att påverka valutgången.
Så visst en död käring har röstat på DJT men är det tillräckligt för att avsätta Biden som president.

Mike Giuliani
2021-02-12, 14:53
Medlem
siisters avatar
Citat:
Vad är det för mening att länka till clowner som varken läser eller analyserar information?

Jag förstår inte vad du isåfall vill diskutera?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in