2021-02-09, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Tack för svar. Det är så att ett av mina föräldrar blivit inlagt på sjukhus och ska dit imorgon för att läkaren ska ge "dödsdomen". Känner mig sjukt upprörd och ledsen, kan Oxynorm underlätta mitt mående och isåfall hur ska jag dosera? I övrigt har jag Propavan att tillgå.
Ta 10 mg peroralt (ej Depot, annars krossa). Benso hade varit bättre i det här läget. Kanske träffar du en förstående läkare imorgon som kan skriva ut bensodiazepiner temporärt.

Ta hand om dig.
Citera
2021-02-11, 14:53
Medlem
Började dagen med 40 mg oxy. Snortade hälften och sköljde ner andra hälften (krossat till pulver)
Blev lite mer effekt än väntat. Är sjukt trött. Mår egentligen bra men måste kunna prestera lite de närmaste timmarna.

Kan man ta Ritalin för att komma på benen igen? Har ett möte och Måste kunna cykla hem från jobbet. Sitter bara och nickar till just nu.

Skulle lite Ritalin fixa min trötthet eller gör det mig bara sjuk?
Citera
2021-02-11, 15:10
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
Började dagen med 40 mg oxy. Snortade hälften och sköljde ner andra hälften (krossat till pulver)
Blev lite mer effekt än väntat. Är sjukt trött. Mår egentligen bra men måste kunna prestera lite de närmaste timmarna.

Kan man ta Ritalin för att komma på benen igen? Har ett möte och Måste kunna cykla hem från jobbet. Sitter bara och nickar till just nu.

Ja det skulle nog fungera.
Citera
2021-02-11, 17:28
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman

Uppdatera gärna hur det gick sen!

opione
Citera
2021-02-12, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Uppdatera gärna hur det gick sen!

opione
Det fungerade bra. 3x10g snabbverkande ritalin och någon timme senare var jag i fin form. Tog lite oxy nu på kvällen när CS var ute ur systemet. Känner mig verkligen som en junky. Nedåt-uppåt-nedåt. Måste sluta.

Har dålig erfarenhet av kombination kodein och tjack sedan tidigare så jag var jävligt nojig att det kunde gå åt helvete idag. Men som sagt, det fungerade perfekt.
Citera
2021-02-12, 00:41
Medlem
Peyotedudes avatar
Flytande Oxy som är lite mer än 1 år gammalt. Är det bara en rekommendation eller?

Kommer nog ta det iallfall men vill bara höra andra synpunkter.

Edit:fick svar längre tillbaks i tråden. Grönt ljus.
Senast redigerad av Peyotedude 2021-02-12 kl. 00:44.
Citera
2021-02-12, 14:11
Medlem
Miyanas avatar
Tuggade ca 30mg Oxycontin för 1 timme sen. Känner mig lite småmysig och kliandet har satt igång lite.
Har tagit Oxy tidigare men det var för kanske ett halvår sedan så minns inte direkt. Tror jag har provat att snorta också.

Hur länge ska man vänta innan man fyller på med kanske 10mg till? Vill helst undvika illamående och att spy.
Är det värt att snorta påfyllningen? Eller ska man bara ta det oralt?

Har tagit 1mg xanor. Hur mycket boostar benzo opiater överlag? Har hög benzotolerans så skulle nog inte vara någon fara att ta 1 eller 2 till. Tänker mer om det är värt det.
Citera
2021-02-12, 17:27
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miyana
Tuggade ca 30mg Oxycontin för 1 timme sen. Känner mig lite småmysig och kliandet har satt igång lite.
Har tagit Oxy tidigare men det var för kanske ett halvår sedan så minns inte direkt. Tror jag har provat att snorta också.

Hur länge ska man vänta innan man fyller på med kanske 10mg till? Vill helst undvika illamående och att spy.
Är det värt att snorta påfyllningen? Eller ska man bara ta det oralt?

Har tagit 1mg xanor. Hur mycket boostar benzo opiater överlag? Har hög benzotolerans så skulle nog inte vara någon fara att ta 1 eller 2 till. Tänker mer om det är värt det.

Om det bara handlar om en påfyllning om 10mg så kan du näsa den nu faktiskt, ingen större fara, annat hade det kanske varit om du ej haft bensotolerans
Citera
2021-02-13, 10:57
Medlem
Förut kunde jag inte sova på oxy. Numera sover jag tillsynes ganska bra. Men jag vaknar aldrig utvilad. Lite oxy igårkväll. Somnade gosigt. Sov nästa 12 h men känner mig ändå dåsig. Är det för att ”oxy-sömn” inte är kvalitetssömn eller är jag trött för att jag fortfarande har oxy kvar i systemet?
Citera
2021-02-15, 01:15
Medlem
Hur länge bör man vänta på att dra Oxy efter sub? Drog en liten näsan sub tidigare idag men vill få full effekt på oxyn? Har inget missbruk, första suben på länge. Räcker 3-4 dagar?
Senast redigerad av aboutblanci 2021-02-15 kl. 01:19.
Citera
2021-02-15, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Hur länge bör man vänta på att dra Oxy efter sub? Drog en liten näsan sub tidigare idag men vill få full effekt på oxyn? Har inget missbruk, första suben på länge. Räcker 3-4 dagar?
"En liten näsa" är väldigt dålig förklaring på vilken dos du tog, men 72h så får du nog full effekt om det var under 4mg.
Citera
2021-02-15, 01:32
Medlem
Var väl 1-15 mg i linan. väntar till onsdag/torsdag i så fall. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in