2021-02-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
Detta är lovande

snubben verkar vara en riktig luffare som tror han är kung kommer bli en jobbig jävel säkert nya mergim typ
2021-02-11, 19:24
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kanske en kandidat här https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige?video_id=13320500

Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vem är det ?

Peter Rätz, hör ni väl på rösten.
2021-02-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Peter Rätz, hör ni väl på rösten.

Det vore guld
2021-02-11, 19:34
Medlem
Om Jasmine och dem villkorade sin medverkan i programmet för att Amilia skulle komma in så borde hon inte skylla på Amilia. Tror hon att folk vill titta på nåt kompisgäng som hänger där inne? Mycket roligare med intriger och blandad komplott. Alex har förövrigt sagt att två av hans familjemedlemmar ska vara med.. samma mamma och pappa.
Senast redigerad av Virgo1 2021-02-11 kl. 19:39.
2021-02-11, 19:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Om Jasmine och dem villkorade sin medverkan i programmet för att Amilia skulle komma in så borde hon inte skylla på Amilia. Tror hon att folk vill titta på nåt kompisgäng som hänger där inne? Mycket roligare med intriger och blandad komplott. Alex har förövrigt sagt att två av hans familjemedlemmar ska vara med.. samma mamma och pappa.

Vilket jävla bölande. Båda tror ju att hela jävla Sverige bryr sig. BB är ett fiasko med extremt få som tittar. Det betyder exakt noll utom för oss få som gillar att kommentarer, flabba och se detta skämt. Jag har som andra en sjuk sida att se på BB, speciellt när TV4 har förvandlat en rätt så kul idé till ett dasshus för YouTube-kåta sinnesslöa avskräden. De fattar verkligen inte att vi garvar oss hesa över dom alla.
2021-02-11, 20:01
Medlem
Är det här vi hänger i år? Jag hoppas vi aldrig mer få se en personlighet som Amilia i år.
2021-02-11, 20:50
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Är det här vi hänger i år? Jag hoppas vi aldrig mer få se en personlighet som Amilia i år.

Håller med!!

Ta in massa patzy och en julia istället
2021-02-11, 21:12
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt

Det kan du ge dig fan på. Det är en hel del suspekta deltagare med i år, men ingen Amilia detekterad än.
2021-02-11, 21:29
Medlem
om vi får en nya amilia detta året så får vi inte göra samma msstg som förra säsongen utan då ska hon ut på 2 röda
2021-02-11, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vilket jävla bölande. Båda tror ju att hela jävla Sverige bryr sig. BB är ett fiasko med extremt få som tittar. Det betyder exakt noll utom för oss få som gillar att kommentarer, flabba och se detta skämt. Jag har som andra en sjuk sida att se på BB, speciellt när TV4 har förvandlat en rätt så kul idé till ett dasshus för YouTube-kåta sinnesslöa avskräden. De fattar verkligen inte att vi garvar oss hesa över dom alla.
Ja jag tror inte ens att jag hade kollat.
2021-02-11, 21:33
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
om vi får en nya amilia detta året så får vi inte göra samma msstg som förra säsongen utan då ska hon ut på 2 röda

Visserligen, men man kan ju plåga 2.0 lite först. Det var ju inte helt fel när vi kedjade ihop henne med Sami. Hennes sammanbrott skrattade vi gott åt.
2021-02-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulladSork
Visserligen, men man kan ju plåga 2.0 lite först. Det var ju inte helt fel när vi kedjade ihop henne med Sami. Hennes sammanbrott skrattade vi gott åt.

jo det kan man göra förvisso . fastkedjningen skulle vi ju valt anty istället med facit i hand för tyvärr blev ju sami&amilia värsta polare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in