2021-02-11, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Jag inväntar fortfarande martial law, någon gång efter 18e december sa dom ju???

Enligt en del så är den igång, och WH som du ser på bilder och media är en studio. Plus att hela processen när man svor in Biden var förinspelat, för Hillary och Bill delade cell med Soros på Gitmo.
2021-02-11, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Varför vägrar alla i sekten att svara på var servern från Frankfurt befinner sig? Någon måste ju sitta på någon slags info om vad som händer med den. Har man verkligen offrat 5 special ops liv för ingenting?
Dessutom var dessa enligt vissa sajter personliga vänner till Trump.

Snart är det fredag igen, kanske kanske får vi veta svaret på denna gåta då. Annars gör vi vad vi har gjort i 3 månader snart, väntar in följande fredag!

Frankfurtservens försvinnande, stämmer i tid överens med Nixters sista postningar i denna tråd. Något säger mig att detta hänger samman. Speciellt som Nixter tillhörde dem som beskrivande skrev om vad som hände i samband med den militära insats som gjordes i Frankfurt.

Jag tror att, om vi vill veta mer om vad som hände med servern så får vi leta i Nixters närhet. Problemet är dock att ingen riktigt heller verkar veta vad han tog vägen.

Men hittar vi Nixter så hittar vi servern!
Senast redigerad av Master.Palm 2021-02-11 kl. 13:11.
2021-02-11, 18:25
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Jag inväntar fortfarande martial law, någon gång efter 18e december sa dom ju???

Ja, det har gått många fredagar sen MAGA-kulten lovade Martial Law. Det senaste från samma kult är att Trumpeten kommer att ta över presidentposten den 4e Mars.

Citat:
The evolving movement has embraced new conspiracies, including that Trump will be sworn into office for a second presidential term on March 4.

Man undrar ju vad det är för Wacko-Tobacco de röker.
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Frankfurtservens försvinnande, stämmer i tid överens med Nixters sista postningar i denna tråd. Något säger mig att detta hänger samman. Speciellt som Nixter tillhörde dem som beskrivande skrev om vad som hände i samband med den militära insats som gjordes i Frankfurt.

Jag tror att, om vi vill veta mer om vad som hände med servern så får vi leta i Nixters närhet. Problemet är dock att ingen riktigt heller verkar veta vad han tog vägen.

Men hittar vi Nixter så hittar vi servern!

Jag har aldrig skrattat så mycket i mitt liv. Jag fick ju aldrig veta hur det gick med de-certifieringen av Arizonas elektorsröster, eller vars Frankfurtservrarna är. Jag har frågat flera men alla vägrar svara.

Både senile Sidney och Flynn lovade dyrt och heligt att de hade 100% vattentät bevisning, hur gick det med alla deras KRAKEN-case?

DNI Ratcliffe skulle ju släppa en super-duper rapport som skulle bevisa [Infoga valfritt land] inblandning i det amerikanska valet.

Etc etc etc.

Beyond patetiskt.
2021-02-11, 18:49
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Okej, vars är då Frankfurtservrarna???

Varför har då inte Trumpetens advokater lagt fram bevis för valfusk när de fick möjligheten i domstol?

Varför sa då Runk Rudy.

Och när det var dags för domstolsförhandlning så lät det såhär.

Förväntar mig inte något vettigt svar utan det lär bli något allmänt flummande, som vanligt.....

Tror servrarna står bredvid dem från Ukraina i källaren hos Zelensky. Var Chavez kompisar som tog dit dem när han ändå höll på att joxa med Dominion's maskiner.
Faktiskt så var det det som de svartklädda männen på flyget jobbade med.
2021-02-11, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Absolut. Sidney Powell är en seriös karriärskvinna som aldrig skulle sätta sin karriär på spel för en rökridå i ett par dagar. ALDRIG! Folk verkar inte kunna uppskatta nyanser i det verkliga livet.

Har den åldrats bra?
2021-02-12, 08:43
Medlem
BlizzardKings avatar
Intelligensnivån här står inte i någon särskilt hög akademisk nivå. Att ställa irrelevanta frågor tjänar bara jag på då det visar ointresset och pajaseriet i sakfrågan.

Dumma frågor som:

"vars är då Frankfurtservrarna???" I Lule kanske?

Eller:

"Varför har då inte Trumpetens advokater lagt fram bevis för valfusk när de fick möjligheten i domstol?"

Dom har lagt fram bevis men många domare har avfärdat dom utan att titta på bevisen. Läsa tråden igen?

Omräkning för hand?

Inte samma sak som en 'audit', dvs. en forensisk undersökning.

Martial law?

Ingen, varken Trump eller någon i hans team har hotat med martial law.

Någon av er som sett bevisen i Lindells sammanställning och VÅGAR debattera dom?

Allt det här visar bara ointresse och kunskapsbrist, alternativt ren idioti.

Hollywood-dramatiserad riksrätt:

Citat:
"Senators, this cannot be our future,” said Raskin as he fought back tears. He described being locked inside the House chamber while colleagues called loved ones “to say goodbye” and his own daughter and son-in-law feared for their lives nearby."

https://www.realhistorychan.com/anyt-2112021-trump-on-trial.html
2021-02-12, 09:25
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Intelligensnivån här står inte i någon särskilt hög akademisk nivå. Att ställa irrelevanta frågor tjänar bara jag på då det visar ointresset och pajaseriet i sakfrågan.

Dumma frågor som:

Eller:

"Varför har då inte Trumpetens advokater lagt fram bevis för valfusk när de fick möjligheten i domstol?"

Dom har lagt fram bevis men många domare har avfärdat dom utan att titta på bevisen. Läsa tråden igen?

Omräkning för hand?

Martial law?

Någon av er som sett bevisen i Lindells sammanställning och VÅGAR debattera dom?

Härligt känslosamt inlägg. #letitout

Lite tröttsamt dock med tjatet "domarna har avfärdat bevisen utan att titta på dom".
Har du ens läst domarnas avslag? Och förstår du hur ett rättssystem är uppbyggt?

"Bevisen" är ju av sådan art att dom direkt kan avfärdas. Dom håller ju inte ens för basic motfrågor från domaren.
"Ok, så hur många rebublikanska valobservatörer fanns i lokalen?"
"Eh...ett antal som inte är...noll".
"Jaha, så vad är problemet?"
"....."
"Tack, då stannar vi där".

Du borde jubla inombords över faktumet att Dominion/Smartmatic stämt Powell, Runken, Fox mm. Nu kommer Kraken att få en perfekt scen att UNLEASH på. Men: varför verkar Powell ha gått under jorden? Har hon inte blivit väldigt tyst nu på slutet, trots att hon har alla bevis som slutgiltigt kommer att krossa Konspirationen?
2021-02-12, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing

Dumma frågor som:

Eller:

Omräkning för hand?

Martial law?

Frankfurtservern är väldigt relevant då den innehåller så starka bevis att valet skulle ogiltigförklaras, så varför viftar du på den med trams? Jo, för du vet att den inte finns eller någonsin fanns.

Trumps advokater har ALDRIG vågat stå varför en domare och ha valfusk som CASE. Finns otaliga bevis och även sajterna du runkar till har tagit upp detta. När man ville höra vittnen, fanns det inga. Osv osv.

Det du kallar för bevis i Lindells video har diskuterats och debunkats i 3 månader snart här i tråden. Så vad är det precis du vill diskutera?
2021-02-12, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100tears
Transfjolla du har inget att komma med då du inte har sett filmen...SE DEN OCH ÅTERKOM!

Jag har sett hela videon (Absolut Proof), jag är också av uppfattningen att detta är gammal skåpmat som debunkats om och om igen. Det är bara att gå bak i denna tråd, så finner du alla påstående sedan tidigare och hur de rättmätigt debunkats.

Vad är din uppfattning om att inte ens Trump eller Vita Hus advokaterna ville ta del av detta material dagarna innan Trumpen blev vräkt från Presidentbostaden? Lindell fick ju lämna Vita Huset med svansen mellan benen och rejält stukad. Varför såg inte Trump det ni i sekten påstår er se i detta material?
Senast redigerad av Master.Palm 2021-02-12 kl. 11:34.
2021-02-12, 11:22
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Lindell har INTE debunkats. SLUTA LJUG hela tiden. NI vågar inte prata om det som kommit fram.NI bara svarar med frågor och slingrar er. Sjuka människor är vad ni är!
https://www.factcheck.org/2021/02/mypillow-ceos-video-rehashes-debunked-election-fraud-claims/

Swing and a miss, pajas.
2021-02-12, 11:47
Medlem
Citat:
Transfjolla du har inget att komma med då du inte har sett filmen...SE DEN OCH ÅTERKOM!
Men vad är det som USA:s samlade republikanska och demokratiska domarkår missat i bevis på omfattande valfusk? Ge åtminstone oss som är säkra på att valet gav Biden vinsten i ett fullt legitimt val en liten hint som inte luktar konspiration a la Trump , hittepå a la Rudy eller tokgalna a la Sidney. Alltså verklighetsförankrade tunga hållbara bevis.
Tack
2021-02-12, 12:15
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Lindell har INTE debunkats. SLUTA LJUG hela tiden. NI vågar inte prata om det som kommit fram.

Så är det. Får Rudy tag i denna video så blir det åka av. Det är bara att hoppas att han drar video och alla vittnen till domstol. Att videon bara blir bekräftad på FB i Sverige väger nog för lätt för att DJT ska bli president igen. Go Rudy Go. Spännande.

Mike Giuliani
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-02-12 kl. 12:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in