2021-02-11, 12:39
Medlem
O nej, Filip Dikmen kan vara den mest störande kändisen i Sverige.
2021-02-11, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelleftesonen
O nej, Filip Dikmen kan vara den mest störande kändisen i Sverige.
Fyfan det bögäcklet, men vad kan man förvänta sig av lågbegåvade BB produktionen.
2021-02-11, 13:52
Medlem
Så gryyyymt pinsamt av Jasmine och övriga att förstöra för oss tittare så ingen av de tidigare deltagarna kommer få gå in i Big brother-huset idag..

De har suttit och skrutit och hypeat hela kvällen och natten om att de ska in nu idag och sedan gör de bort sig så produktionen får ställa in allting...ska man skratta eller ska man gråta?
2021-02-11, 13:53
Medlem
Inanimateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Så gryyyymt pinsamt av Jasmine och övriga att förstöra för oss tittare så ingen av de tidigare deltagarna kommer få gå in i Big brother-huset idag..

De har suttit och skrutit och hypeat hela kvällen och natten om att de ska in nu idag och sedan gör de bort sig så produktionen får ställa in allting...ska man skratta eller ska man gråta?

Otroligt pinsamt från alla inblandade tyvärr.
2021-02-11, 13:56
Medlem
Dan88s avatar
Citat:

Vart kan man läsa om att det ställts in?
2021-02-11, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Vart kan man läsa om att det ställts in?

Big brother har bekräftat på en kommentar på Instagram att allt är inställt tills måndag... sååå sjukt onödigt för oss som ville börja att starta upp BB-säsongen redan i dag.
2021-02-11, 14:32
Medlem
Bra att PR-eventet ställdes in. Vill inte se de där personerna skrika i rutan ändå. Ut med det gamla och in med det nya.
2021-02-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bra att PR-eventet ställdes in. Vill inte se de där personerna skrika i rutan ändå. Ut med det gamla och in med det nya.

Men du kunde ha valt att bara ge fan i att titta på det så kunde vi som ville ha en liten försmak av BB ha fått kolla på det även om det absolut inte var några favoriter för mig som skulle in..
2021-02-11, 14:54
Medlem
Citat:
Håller egentlig med, vill inte se någon av personerna som skulle vara med någonsin i tv igen. Meeen jag har så tråkigt så hade av den anledning förgyllt min kväll att få lite bb-feeling även om det inneburit skriiiiiik och smackningar. Skyller på att jag inte har någon integritet kvar efter ett år av hemmajobb. Ge mig vad som helst bara!!!
2021-02-11, 15:06
Medlem
Citat:
Men du kunde ha valt att bara ge fan i att titta på det så kunde vi som ville ha en liten försmak av BB ha fått kolla på det även om det absolut inte var några favoriter för mig som skulle in..

Varför skriver du det som att jag har någonting att säga till om? Menar bara att jag inte är besviken alls även om jag förmodligen kollat på fiskmåsarna.
Känns som att det sätter ribban för hur den riktiga säsongen kommer vara. Blir mer tävlingar i det där lilla rummet. Hoppa genom bilringar och vaga regler som kommer brytas just därför
2021-02-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller egentlig med, vill inte se någon av personerna som skulle vara med någonsin i tv igen. Meeen jag har så tråkigt så hade av den anledning förgyllt min kväll att få lite bb-feeling även om det inneburit skriiiiiik och smackningar. Skyller på att jag inte har någon integritet kvar efter ett år av hemmajobb. Ge mig vad som helst bara!!!

Jo men samma här Fast sen när jag såg vilka som skulle in och att BB dragit tillbaka Amilias inbjudan (förmodligen pga snyft-Jassa och hennes programledande syster) så kände jag bara nä skitsamma. Kan BB ha lite stake någon gång.
2021-02-11, 15:12
Medlem
Citat:
Varför skriver du det som att jag har någonting att säga till om? Menar bara att jag inte är besviken alls även om jag förmodligen kollat på fiskmåsarna.
Känns som att det sätter ribban för hur den riktiga säsongen kommer vara. Blir mer tävlingar i det där lilla rummet. Hoppa genom bilringar och vaga regler som kommer brytas just därför

Nej då missförstod du, jag menade bara att för de som inte ville kolla på de gamla deltagarna hade ju varit enkelt att bara låta bli.

Men ja, många av de gamla deltagarna är ett gäng lågbegåvade idioter men det kan vara underhållande för stunden ändå..nu var de dessvärre såpass iqbefriade att de lyckades utesluta sig själva innan de ens fick gå in. Som sagt, skratta eller gråta är frågan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in