2021-02-10, 14:49
Bannlyst
Lennie Hansson och co testar BB-huset live på C-more i morgon.
2021-02-10, 14:57
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Lennie Hansson och co testar BB-huset live på C-more i morgon.
Var har du sett det?
2021-02-10, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Var har du sett det?

På hans instastory
2021-02-10, 16:15
Medlem
Hej
Ni som följer fankontot SamiJacobsson på Instagram kan ni gå in och rösta för att fankontot bevaras för Sami vore det snällt. För han som äger kontot kanske ska göra om Samis fankontot till allmänt bigbrother konto och byta namn. Jag tycker det är synd isåfall för Sami. För det är ju ett fan konto skapat för honom och då ska det väl inte fyllas på med nya deltagares ansikten och byta namn. Hjälp gärna till i omröstning på story SamiJakobsson fankonto
2021-02-10, 16:43
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Inte imponerad av uppvisade deltagare hittills. Ser ut att bli en rejäl PK-fest med araber, negrer, homos och vänsterpack.

Ajdå. Vi får väl helt enkelt gå ihop oss här på Flashback och rösta ut bögar, araber och negrer. Vänsterpacken kan jag stå ut med om de är snygga tjejer som blottar sig ofta.
2021-02-10, 17:02
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Ajdå. Vi får väl helt enkelt gå ihop oss här på Flashback och rösta ut bögar, araber och negrer. Vänsterpacken kan jag stå ut med om de är snygga tjejer som blottar sig ofta.
Imponerande inlägg, not!
2021-02-10, 17:17
Medlem
Det är flera gamla deltagare som ska in imorgon alltså. Amilia blev inbjuden men fick sen inte komma längre. Är det Mergim och/eller Skriket från Halmstad som vägrat dyka upp om Amolia också kommit?
2021-02-10, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det är flera gamla deltagare som ska in imorgon alltså. Amilia blev inbjuden men fick sen inte komma längre. Är det Mergim och/eller Skriket från Halmstad som vägrat dyka upp om Amolia också kommit?

Ingen i helvete vill väl dyka upp om blåvalen kommer, det är antingen alla andra eller blåvalen själv, ett lätt val från produktionen kan jag tänka mig. Kan tänka mig att Lennie har sagt ifrån för att slippa bli sexuellt trakasserad.
2021-02-10, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Ingen i helvete vill väl dyka upp om blåvalen kommer, det är antingen alla andra eller blåvalen själv, ett lätt val från produktionen kan jag tänka mig. Kan tänka mig att Lennie har sagt ifrån för att slippa bli sexuellt trakasserad.

Hon och Lennie är vänner så tror inte han sagt ifrån. Synd att barnen sa ifrån, hade varit kul att se en konfrontation men BB vill bara ha gulli-gull och bra PR inför premiären förmodligen.
2021-02-10, 17:41
Medlem
Niggern har fått mordhot på sin insta, rätt allvarliga sådana!
2021-02-10, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Niggern har fått mordhot på sin insta, rätt allvarliga sådana!

Haha ser det, är det Farstas "riktiga" borgmästare som har fått nog? Alternativt blåvalen(Amilia) från fake-konto för att få Alex att hoppa av så hon kan få platsen.
2021-02-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1

Ska aktivt rösta kvar dessa <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in