2021-02-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Anonyme vitner, sladrehanker og folk som ikke våger vitne under ed er like lite verdt som de «faktaene» du og andre ryktemakerne slenger ut her på et svensk diskusjonsforum.
Vitnene er vel bare anonyme for offentligheten, det er helt etter boka. Kaller du vitner i en drapssak for sladrehanker?
Citera
2021-02-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Politiet mente at det var mange som var redde for TH og at de at tipsene ville strømme inn da han ble arrestert, så de vet mye mer om hans historikk enn det som er kommet fram.

Men såklart de är rädda - nu.
Inte säkert de varit rädda i allmänhet, tidigare, för TH.
Ställda inför en mordfråga, som vittnen, blir de ju rädda.
Citera
2021-02-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Men såklart de är rädda - nu.
Inte säkert de varit rädda i allmänhet, tidigare, för TH.
Ställda inför en mordfråga, som vittnen, blir de ju rädda.

Du svarte ikke på mitt spørsmål.
Citera
2021-02-09, 22:00
Medlem
Citat:
Hevn for hva da?

Jasså, här är frågan, Förut svarade jag på en annan kommentar av dig, som inte var en fråga.
Din fråga.
Det är väl klart, att om det var konkurrens mellan TH och svågern och de kränkte varandra, att hämndkänslor kan uppstå.
Om TH känd sig så förorättad att han hotade svågern (om det var svågern som avses)
kan det ju finnas anledning till hämndlystnad nu. Att han ger igen.
Citera
2021-02-09, 22:01
Medlem
Citat:
Du svarte ikke på mitt spørsmål.

Det var inte en fråga jag svarade på utan en kommentar du gjorde, efter ett inlägg av Skaanseth.
Citera
2021-02-09, 22:03
Medlem
Citat:
Jasså, här är frågan, Förut svarade jag på en annan kommentar av dig, som inte var en fråga.
Din fråga.
Det är väl klart, att om det var konkurrens mellan TH och svågern och de kränkte varandra, att hämndkänslor kan uppstå.
Om TH känd sig så förorättad att han hotade svågern (om det var svågern som avses)
kan det ju finnas anledning till hämndlystnad nu. Att han ger igen.

Jaha, kan du fortelle mer om hva det gjelder?

Det er ikke kommet fram noe som bekrefter noen romanse mellom AE og svogeren så vidt jeg vet.
Citera
2021-02-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Blir for filosofisk for min del.

Hur menar du där? Du får gärna förklara mer.
Citera
2021-02-09, 22:06
Medlem
Citat:
Jaha, kan du fortelle mer om hva det gjelder?

Det er ikke kommet fram noe som bekrefter noen romanse mellom AE og svogeren så vidt jeg vet.

Det är ren spekulation.
Det kan vara så, kan inte.
Citera
2021-02-09, 22:06
Medlem
Citat:
Hur menar du där? Du får gärna förklara mer.

Du sitter og dikter opp konflikter som mest sannsynlig eksisterer bare i ditt hode.
Citera
2021-02-09, 22:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
De skulle tatt fra han passet i det minste. Med så mye penger som han har, så kan han være på rømmen nærsagt livet ut. Om de fryser kontoene hans, så kan han fortsatt ha strategisk plasserte bankbokser rundt omkring med gullbarrer i.

ja ekonomin och åldern dikterar att han kan vara på språng resten av sitt liv....
Citera
2021-02-09, 22:35
Medlem
Citat:
Mellom linjene sier han at det ser stygt ut for TH. Igjen ser vi at du har klippet bort mye.

""– Er du trygg på at mistankegrunnlaget mot Tom Hagen, som politiet presenterer for deg, er tilstrekkelig for å opprettholde en drapssiktelse mot ham?

– Jeg er ikke urolig for saken slik den står nå, det er jeg ikke. Lagmannsretten tok sin vurdering basert på de bevisene som forelå da, og som ble fremmet for retten på det tidspunktet. Det er forhold som kan ha endret seg, sier Marthinussen.""

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zg4vg1/loerenskog-sake
n-derfor-tror-politiet-paa-loesning

Du går i ring, det du har med nå, er det jeg hadde med i forrige innlegg.

Marthiniussen snakker som en dyktig politiker (ikke mange av dem i Norge for tiden); han snakker midt i løypa, har alle veggene mot syd og svarer egentlig ikke på spørsmålet, men sier bare at siden dette er en alvorlig sak, må alle sannsynlige spor etterforskes til veis ende, så lenge det er fremgang i etterforskingen.
Citera
2021-02-09, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Vitnene er vel bare anonyme for offentligheten, det er helt etter boka. Kaller du vitner i en drapssak for sladrehanker?

Jeg kaller folk som farer med sladder for sladrehanker.

Og sladder det er «upålitelige opplysninger om andre, særlig om deres privatliv.»
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in