Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
Men vad du hugger, du verkar ju inte fatta att Mary glömde berätta för sina farmare hur många sorters korvar de skulle göra. Vad snackar du om sabotage?
Så var trojkan igång av att jaga ett svart får i denna tråden = det blev jag tydligen! Flera har yttrat sig i inlägg om att jag inte fattar ngt och inte ska yttra mig - men seriöst - det bekommer inte mig vad ni tycker!
Det som jag menar med sabotage är: Honung har ätits ur burken. Smöret försvann som skulle ha funnits till att laga rånen. Det finns minst 2 st som KAN snickra men likväl så misslyckas man i att inte se till att byggen för hästarna inte har spik som sticker ut farligt (enligt Wincent) ... Är inte det sabotage? Ok. Ni i tråden tycker inte det - men jag ser det så.
Vad gälle korvuppdraget så tror jag som er andra att Märy inte kom ihåg att förmedla uppdraget rätt = hon misslyckades i det.
Kommer ni ihåg Twisten jag skrev om i ett inlägg vad gäller Torpet? Om att det troligen kommer att bli alla på Torpet som får tävla mot flera farmare? Kolla bakåt i tråden och kika på framtida avsnitt angående Gårdskampen