2021-02-05, 11:44
Medlem
herpesvårtas avatar
Härligt att ni är hoppfulla här i tråden men jag är skeptisk till att det kommer att ske några större förändringar i år vad gäller typ av deltagare, alkoholmängd och paktande. Tyvärr. Hoppas jag har fel!
2021-02-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Kungligt!

Hörde att Hanna Bodelson är klar men måste vara fejk eller?!
Vart har du hört det? Följer henne på instagram och hon skrev häromdagen att hon hade något tv-grej inplanerat så skulle ju kunna stämma. Jag hoppas dock på bara okända, mängder av sprit och inga tramsiga regler. Och inget smaskande!!!’
2021-02-05, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vart har du hört det? Följer henne på instagram och hon skrev häromdagen att hon hade något tv-grej inplanerat så skulle ju kunna stämma. Jag hoppas dock på bara okända, mängder av sprit och inga tramsiga regler. Och inget smaskande!!!’

Och framförallt inga rasister.
2021-02-05, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Och framförallt inga rasister.
Sluta skriv till mig om Sami! Jag är så trött på både honom och dit tjat om hans rasism. Nu tittar vi framåt. Kanske kommer någon nazister i säsongen som du kan hänga upp dig på?
2021-02-05, 19:02
Medlem
Citat:
Sluta skriv till mig om Sami! Jag är så trött på både honom och dit tjat om hans rasism. Nu tittar vi framåt. Kanske kommer någon nazister i säsongen som du kan hänga upp dig på?

Så kan det bli, det har väl gått lite lösa rykten om att en av rasisten Sami Jacobssons kompisar från KKK eventuellt ska vara med.
2021-02-05, 19:05
Bannlyst
Citat:

På sociala media, men kanske nåt som spanns vidare på iom att hon själv sa att hon inte kom till slutcasting
2021-02-05, 19:09
Medlem
Citat:
Kungligt!

Hörde att Hanna Bodelson är klar men måste vara fejk eller?!
Nej, såg hanna i onsdags på väg till gymmet, de som är med är nog i feting karantän. minst 14 dagar iaf, så hanna kan vi stryka. däremot tova helgesson ingen uppdatering sedan 14 jan på insta.
2021-02-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Så kan det bli, det har väl gått lite lösa rykten om att en av rasisten Sami Jacobssons kompisar från KKK eventuellt ska vara med.
Då hoppas vi på det så kanske du kan släppa Sami. Tror att det skulle vara sunt för dig. 😉

Vet inte om det är för att Corona-situationen är samma som när förra säsongen gick men nu börjar suget komma. Fast jag lovade mig själv att aldrig mer titta på en säsong till av BB.
2021-02-05, 19:20
Medlem
Citat:
Då hoppas vi på det så kanske du kan släppa Sami. Tror att det skulle vara sunt för dig. 😉

Vet inte om det är för att Corona-situationen är samma som när förra säsongen gick men nu börjar suget komma. Fast jag lovade mig själv att aldrig mer titta på en säsong till av BB.

Nja, rasisten Sami Jacobsson kommer att få många kängor framöver. I mars blir han förhoppningsvis dömd till fängelse och rasister brukar inte vara så uppskattade på kåken om vi säger så.

Ja, man har en slags hatkärlek för BB men förhoppningsvis fastnar man inte denna säsong, det tar så förbannat mycket tid.
2021-02-05, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej, såg hanna i onsdags på väg till gymmet, de som är med är nog i feting karantän. minst 14 dagar iaf, så hanna kan vi stryka. däremot tova helgesson ingen uppdatering sedan 14 jan på insta.

Var ju tur det!
2021-02-05, 20:14
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Var ju tur det!

Lita inte ett ord på mytoman Malmens1
2021-02-06, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nå - vad tror vi om Patzy till BB2021? Uppdaterade frekvent sin Instagram fram till 1 vecka sedan med mycket powerwalks, bantade han inför rutan kanske?
Bilden av honom i soffan efter den legendariska "jag ska döda henne"natten kanske nästlat sig fast hos honom också.
Som sagt, inte en uppdatering på 1 vecka nu, sitter han i produktionskarantän? Helt redo Bäjby
Jaha, insinuerar du att Patzy skulle behöva banta? Fyfan vad ofräscht.

Ska bli kul att se hur KöÖöÖörschty levererar som programledare. Tycker hon är lite sköj ändå. Jag älskar Arantxa och kommer ligga i soffan och mysa till hennes fantastiska dialekt. Skönt att man slapp Amilia, som det spekulerades i. Om Filip Dikmen är involverad på något sätt kommer jag kyssa alla fötter på TV4. Finns ingen här i världen jag älskar mer än Filip Dikmen. Förutom Lennie och Anty, såklart.

Angående Hanna Bodelson: hoppas INTE hon ska vara med. Stör mig så orimligt mycket på henne. Mycket för att hon dejtade Lennie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in