2021-02-03, 10:55
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Uppväxt i Danderyd så det är lite klent med klientel och det blir långsökt. Men jag kände Lars Mohlen som var så skum att han kidnappades av Tommy Zethraeus, bands fast och med munkavle och blindfolded slängdes in i en bil i bagageutrymmet. Sedan släpades han till en sommarstuga där Tommy under 24 timmar utpressade honom. Utan att ha sett Zethraues så kunde Lars identifiera honom och få honom dömd, för Tommy uttalade ett svenskt ord fel varje gång på ett helt unikt sätt. Tommy tog något år senare fram kpisten och mejade ner 4 pers i Stureplansmassakern. Att ha legat tejpad i hans bilkoffert är ganska tungt.
Citera
2021-02-03, 11:08
Medlem
Råkade gå in i mehdi seyyed på mcmässan för några år sedan. Bad om ursäkt och gick därifrån.
Citera
2021-02-03, 11:15
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Råkade hamna på samma bar som OG ledaren Denho Acar och hans två närmaste en gång.
Jävligt obehagligt faktiskt...de såg ut som de kunde mörda en bara för att man tittade på dem.
Koksade som faaan.
Citera
2021-02-03, 11:18
Medlem
Svartenbrant nån gång på 90-talet. Ironiskt nog inne på en bank
Citera
2021-02-03, 11:46
Medlem
träffade clark olofssons medbrottsling från norrmalmstorgdramad för ca 10 år sedan, styvfarsan träffade bader-meinhof när dom var i sverige på 70 talet, träffat tony olssons pappa några gånger,
växte upp i gråzonen på 70 talet trav o konst, familjen kunde tjäna 70 000 / dag utan att blanda in knark
eller blatte beteende o utanför statens insyn
Citera
2021-02-03, 11:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SNWBRD
Har träffat Leif Axmyr ett flertal gånger på en pub i Halmstad, ganska trevlig men något underlig.

På vilket sätt var han underlig?
Citera
2021-02-03, 12:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Samma här. Gick åt sidan när han kom på trottoaren. Överraskande liten, men också överraskande läskig.

Såg honom på Tcentralen, alla på perrongen flyttade på sig..
Han njöt nog av känslan att folk var rädda för honom..
Inser att Torsten Flick är nog ett fan av Christer Pettersson, som hade tankar på att bli skådespelare. De pratar på samma sätt ich beter sig överdramatiskt, missbruket spelar nog även en viss roll.
Citera
2021-02-03, 12:10
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
En av mina bästa vänner ”in the wild days”. Vi tappade kontakten då han började visa lite ”obehagliga” tendenser.

Nästa gång jag såg honom var på Efterlyst, i samband med att han blev dömd för ett ganska medialt uppmärksammat mord på sin flickvän.

Jag kan inte påstå att jag blev överdrivet förvånad.

Jag lever idag ett väldigt laglydigt liv och tänker ofta tillbaka på tiden då vi hängde, och hur allt hade kunnat bli annorlunda om vi inte brutit kontakten.
Babbelito?
Citera
2021-02-03, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Babbelito?

Jajamän
Citera
2021-02-03, 12:28
Medlem
Topol-Ms avatar
Stefan Löven på veterandagen för ett par år sedan.
Christer P när jag jobbade på kriminalvården, trevlig eftersom han va nykter men en våldspsykopat ut i fingerspetsarna.
Carl Sumonja oxå på krimvården en manipulativ psykopat.
Citera
2021-02-03, 12:47
Medlem
LuiLuis avatar
•Avliden: Leif ”Myran” Axmyr
•Tommy Alexandersson ”Slaktarn från Enskede”
•Stefan Eriksson ”Uppsalamaffian”
•Avliden: Daniel Fitzpatrick ”president brödraskapet”
•John Ausonius ”Lasermannen”
•Carl och Lennart Sumonja ”Militärligan”
•Tommy Zethreus ”Stureplansmördaren”
•Martin Imandi ” Terrorist”

M.fl, m.fl, m.fl...

90-talet Tidaholmskåken
Citera
2021-02-03, 12:54
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Jag har gjort affärer med folk. Speciellt handlare av begagnade bilar och random knark.
Mördare är sällan fler än enfaldiga. Slå ihjäl och våldta kan rätt många utan förkunskaper.

Fast oerhört obehagliga personligheter, särskilt inom den grova organiserade brottsligheten. Nu var det kanske mest småtjyvar du hade med att göra, men folk som har som vana att "lösa konflikter" med skenavrättningar, utpressning genom att försöka komma åt en genom ens barn, kanske slagit ihjäl någon med basebollträ för att de stör affärerna skulle inte jag kalla för enfaldiga i betydelsen korkade.
De är snarare väldigt beräknande i alla sina mänskliga kontakter.
Kan jag ha användning för den här snubben för att tjäna cash? är nog en vanlig tanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in