2021-02-02, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
skall ge mig fan på att Gamestopaktien går upp nu. Bara köpa yolo liksom, ingen minns en fegis
Imorgon måste de börja köpa tillbaka och då kommer squesen. Jag tänker köpa några få nu när den är så billig och så ställa ut en säljorder på passande pris.
Citera
2021-02-02, 20:28
Medlem
gato12s avatar
Faller under 100-strecket igen
Citera
2021-02-02, 20:29
Medlem
Bara idioter säljer nu när den ligger på runt 100. Squeesen kommer och då kommer den stiga mer än 350 som va toppen förra veckan. Första gången ni köper? Yttra er inte, gnäll inte. Vi andra kommer att bli rika. Kunde lätt sålt vid 350 men jag har koll. Jag väntar på squeesen.
Citera
2021-02-02, 20:31
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret
Bara idioter säljer nu när den ligger på runt 100. Squeesen kommer och då kommer den stiga mer än 350 som va toppen förra veckan. Första gången ni köper? Yttra er inte, gnäll inte. Vi andra kommer att bli rika. Kunde lätt sålt vid 350 men jag har koll. Jag väntar på squeesen.
Håller med har ni inte GME yttra er inte negativt i tråden.
Citera
2021-02-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Imorgon måste de börja köpa tillbaka och då kommer squesen. Jag tänker köpa några få nu när den är så billig och så ställa ut en säljorder på passande pris.

Varför måste de köpa tillbaka just i morgon? Förra veckan sades det ju att det skulle ske i fredags. Finns det någon specifik anledning att peka ut en specifik dag?
Citera
2021-02-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret

Squeesen har redan vart idiot. Det blir ingen.
Citera
2021-02-02, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Varför måste de köpa tillbaka just i morgon? Förra veckan sades det ju att det skulle ske i fredags. Finns det någon specifik anledning att peka ut en specifik dag?

Folk hittar på. Sök själv pch bilda egen uppfattning.
Citera
2021-02-02, 20:34
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Tro inte på någon som vet exakt vilken dag något kommer hända.

Det vet de inte
Citera
2021-02-02, 20:36
Medlem
Efterfest i väntan på squeezen...

https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/lb0nnm/wsb_headquarters/?utm_source=share&utm_medium=mweb

Tråkigt om folk tar livet av sig nu, speciellt om aktien stiger kraftigt efter en tid.
Citera
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:

Jag vete fan. Känns som att de sagt det varje dag nu typ. Dock, nu är småspararna utelåsta från ytterligare köp via köprestriktioner, så det blir inte samma tryck, det såg man redan förra veckan. Därav lämnade jag igår (pratar dock AMC, men samma torde gälla för GME). Varje säljorder trycker nu ned värdet, för småspararna kan inte attackera dipparna längre. Hedgefonder däremot kan leka bäst de vill och köpa när de vill. Svårt att se hur detta skall fungera vidare. Mina tankar bara.
Senast redigerad av MrLevaLivet 2021-02-02 kl. 20:37. Anledning: Korrigering
Citera
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:

Hur vet du att det är just imorgon som Hedgefonderna måste börja köpa tillbaka?
Dom sa ju samma sak om Fredag förra veckan och Måndagen den här veckan.

Jag tror 100% på att squeezen kommer, men jag hade inte förvånat mig om Hedgefonderna försöker hålla ut några dagar till.

Mvh
Citera
2021-02-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tro inte på någon som vet exakt vilken dag något kommer hända.

Det vet de inte

Tro inte på någon som vet exakt vad som kommer att hända.

Det vet de inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in