2021-02-01, 20:04
Medlem
FarbrorTorstens avatar
MGM #3: *imi *ohansson - https://www.facebook.com/*imi.*ohansson1/photos
* = j
Citera
2021-02-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorTorsten
MGM #3: *imi *ohansson - https://www.facebook.com/*imi.*ohansson1/photos
* = j

fb-länken funkar ej. (Jo jag har bytt ut * mot j..) Stämmer stavningen med ett m i j*mi? Brukar stavas med två- j*mmi.
Citera
2021-02-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotSoMuch
Familjeblogg?
http://byttan.blogspot.com/2011/04/sedan-sist-har-jag-hunnit-med-att-kla.html

Kan ej läsa p g a att den är privat och jag måste ha en inbjudan... Kan du citera något ur den och lägga ut här?
Citera
2021-02-01, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Kan ej läsa p g a att den är privat och jag måste ha en inbjudan... Kan du citera något ur den och lägga ut här?
Det gick fort! Den var inte privat när jag gick in.
Det stod inte mycket. Det var bilder av renoveringen på huset de precis hade köpt. Sista inlägget var 2011.
Citera
2021-02-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotSoMuch
Det gick fort! Den var inte privat när jag gick in.
Det stod inte mycket. Det var bilder av renoveringen på huset de precis hade köpt. Sista inlägget var 2011.
https://www.ratsit.se/8620004948-ARRSJOBLOMMANS_SCOUTKAR
Undra ifall Polisen kollat upp vad som pågick i denna "scoutkår" som pedofilen drev. Ta mig fan att det aset ska driva en scoutkår också för att engagera barn.

Bra nyfiken på hur hans sambo reagerar på detta åtal. Vad fan skriver man i brev till sin pojkvän som häktats för såhär sjuka brott? "Jag stöttar dig i allt oavsett vad!" ... hoppas jag inte. Helvete vad vidrig läsning. Som någon här skrev så blir man sällan äcklad när man läser fup/stämningsansökningar men detta var nog bland det äckligaste jag läst... Och då har man betat av en hel del

Niklas Erik Mellberg, från Fengersfors
Jimi Lee Deville Johansson, från Undenäs
Martin Ted Johnsson, från Norrköping

Bilder på Niklas
https://imgur.com/a/vURsGsj
Senast redigerad av fimpalivet 2021-02-01 kl. 22:07.
Citera
2021-02-01, 21:52
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Fimpalivet:

Snälla ta bort bilderna på barnen. De har inget att göra med det vidriga svinets handlingar. De får inte förknippas med honom med bild.Tänk om det var dina barn!
Citera
2021-02-01, 22:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Billigt? Om han fälls pratar vi sannolikt ett fängelsestraff på 5 år och åtskilliga 100 KSEK i skadestånd.

Ja 5 år vad man kan hoppas på (sett till straff i svensk lag). Det är väl om han fälls för allt. Men det verkar ju finnas bra bevisning i fallet.

Det tragiska är ju att samhället kommer lägga ner ofantliga mängder resurser på han. Först 5 år i svenskt fängelse där det blir fika och gruppsamtal med psykologer. Man lägger ju ner allra mest åt just sexförbrytare för att bota dom. Sedan om 5 år blir det knappt 4 i verkligheten. Efter det kommer det in resurser från frivården för att fixa saker som bostad och jobb. Skuldsanering och ändring av namn.

Sett mot vilka resurser offren får. Kanske samtal med psykolog och piller utskrivna.
Citera
2021-02-02, 02:27
Medlem
Botvarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet

Bra nyfiken på hur hans sambo reagerar på detta åtal. Vad fan skriver man i brev till sin pojkvän som häktats för såhär sjuka brott? "Jag stöttar dig i allt oavsett vad!" ... hoppas jag inte. Helvete vad vidrig läsning. Som någon här skrev så blir man sällan äcklad när man läser fup/stämningsansökningar men detta var nog bland det äckligaste jag läst... Och då har man betat av en hel del

Niklas Erik Mellberg, från Fengersfors
Jimi Lee Deville Johansson, från Undenäs
Martin Ted Johnsson, från Norrköping

Om sambon har burit fram barn med honom så borde det bara finnas ett stort förakt för drägget och all fokus ligga på att stötta barnet/barnen.

Var själv rädd att se en koppling till pågående rättegång i Karlstad men inte hittat något med de namn du angett.

(FB) Värmland Åtal i rekordutredning – 28-åring misstänkt för 80 sexbrott mot 29 flickor
Citera
2021-02-02, 03:44
Medlem
Maskera de andra två MGMs namn i alla fall.
Av det man läst i alla fall den enes fall verkar det finnas konstigheter kring inblandning.
Framförallt med tanke på att det finns fler som de letar efter, det är något konstigt bakom allt det svarta.
Citera
2021-02-02, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botvarp
Om sambon har burit fram barn med honom så borde det bara finnas ett stort förakt för drägget och all fokus ligga på att stötta barnet/barnen.

Var själv rädd att se en koppling till pågående rättegång i Karlstad men inte hittat något med de namn du angett.

(FB) Värmland Åtal i rekordutredning – 28-åring misstänkt för 80 sexbrott mot 29 flickor

Missade det hela. Men maska namnen enligt min tidigare kommentar. Annars kommer posten med bara tas bort.
Citera
2021-02-02, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugen1964
Vilken ålder och etnicitet har han? De yngre ville säkert testa sina gränser sexuellt och en del hade nog gärna velat testa att suga en lite ”äldre” också..

Hur skyddar man sina barn som inte vill bli övervakade!?

Nej, det vill dom inte. Drömde du det i går natt?
Citera
2021-02-02, 07:57
Medlem
FarbrorTorstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
fb-länken funkar ej. (Jo jag har bytt ut * mot j..) Stämmer stavningen med ett m i j*mi? Brukar stavas med två- j*mmi.

De inblandade läser tydligen tråden och gillar inte att vi nystar.

Kan fiska upp lite bilder ur cachen.
Något bra ställe att lägga dem på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in